(Kurzy.cz)
Změna DPH vyvolala přesuny klientů v rámci tarifů ČTel
Podle agenturních zpráv nezaznamenal Český Telecom v souvislosti se zvýšením sazby DPH z 5 na 22% žádné výrazné rušení pevných telefonních linek. Během prvních deseti dnů roku však kolem 20.000 klientů přešlo na některý z nových cenových programů.
Podle informací tiskového mluvčí Telecomu klienti nejčastěji volí cenový program Telefon 120, který obsahuje 120 minut volání v rámci měsíčního paušálu 409 korun. Ten Telecom provozuje celkem 3,6 milionu pevných telefonních linek. |
|
|
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz