Ztráta společnosti Playboy se ve třetím čtvrtletí prohloubila
Ztráta americké mediální společnosti Playboy Enterprises, která je známá především stejnojmenným pánským časopisem, se v letošním třetím čtvrtletí navzdory nárůstu tržeb zvýšila. Oznámila to dnes firma a dodala, že výsledky byly zasaženy vyššími úrokovými náklady a zahraničními daněmi. Čistá ztráta společnosti, jejíž vlajkový časopis Playboy letos slaví 50. výročí svého vzniku, vzrostla na 944.000 dolarů z 639.000 dolarů ve stejném loňském období. Ztráta činila tři centy na akcii, takže byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji odhadovali na pouhé dva centy. Tržby se ve sledovaném období díky internetovým aktivitám meziročně zvýšily o 11 procent na 74,4 milionu dolarů. Společnost rovněž uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí očekává nárůst reklamních tržeb vydavatelské divize o 64 procent díky většímu počtu stránek s inzercí. Firma, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, dnes rovněž zvýšila odhad provozního zisku pro celý letošní rok na 25 milionů dolarů z předchozích 22 milionů, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz