SME zavádí nový systém řízení vztahů se zákazníky
Nový systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) zavádí společnost Severomoravská energetika (SME), člen Skupiny ČEZ. Od jeho zavedení firma očekává až 25procentní zvýšení produktivity a přibližně 30procentní růst spokojenosti svých zákazníků. Jak dnes ČIA sdělil tiskový mluvčí SME Pavel Nováček, pro zavádění systému CRM se moravskoslezská energetická firma na rozdíl od jiných distribučních společností rozhodla po etapách. "V první fázi chceme, aby naši obchodní zástupci měli dokonalý přehled o tom, jaké příležitosti se nabízejí u konkrétního zákazníka, které aktivity jsou nutné k úspěšné obchodní realizaci, případně v jakém stádiu se nachází obchodní cyklus v příslušném obchodním případu," vysvětlil Nováček. Hlavním přínosem nového systému kromě zvýšení produktivity a dosažení úspor v nákladech bude zrychlení toku informací mezi SME a zákazníky i jejich rychlejší obsluha. Pro zavádění CRM si SME vybrala informační systém Siebel eEnergy společnosti Hewlett-Packard. V dalších krocích zavádění CRM bude SME postupně integrovat telefonní informační centrum, střediska služeb a zefektivňovat procesy komunikace s klienty. Celý projekt by se měl završit v roce 2004. -ewa-, -ak- Copyright 2003 Česká informační agentura, s.r.o. |
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz