Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v ČR
„Naší zatím největší mediální kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že Swiss Life je silná značka, která má celosvětový dosah. Během 165 let své historie se stala synonymem švýcarské kvality, jistoty a spolehlivosti. I díky tomu můžeme na českém trhu nabízet služby té nejvyšší kvality. Pomáháme klientům vést život podle vlastních představ,“ řekl Karel Šulc, generální ředitel Swiss Life Select.
Masivní kampaň proběhne ve dvou vlnách. První odstartovala se změnou názvů 1. května, druhá je naplánována na konec prázdnin a celý podzim tohoto roku.
V první vlně budou v televizní kampani použity třicetivteřinové spoty, jejichž cílem je podpořit znalost značky a posílit pozitivní emoce k ní. Kampaň v kreativě pracuje se švýcarskou spolehlivostí a tradicí, která je známá po celém světě. Ve druhé vlně budou využity kratší desetivteřinové spoty a sponzoring pořadů. Mediální kampaň poběží také na nejposlouchanějších celostátních rozhlasových stanicích. I v audio verzi kampaně pracuje Swiss Life Select s motivem tradice a spolehlivosti. Za kreativním konceptem stojí agentura Ydeal.
Interní tým ve spolupráci s mediální agenturou naplánoval také kampaň napříč online kanály. Využije video formáty, statické bannery i textovou reklamu. V letních měsících bude kampaň doplněna také o outdoorové plochy – billboardy a bigboardy.
„Pro Swiss Life Select jsme připravili kreativní koncept, který vyvolává emoce založené na událostech, které jsou v životě opravdu důležité. Snažili jsme se symbolizovat, co znamená vést život podle vlastních představ. Protože v životě nejde jen o peníze, chceme poukázat na to, co je skutečně důležité – například naše děti a mezilidské vztahy,“ říká ke konceptu Martin Komárek z agentury Ydeal. „Důležitou symbolikou v kampani je role někoho, kdo nám pomáhá vést život podle našich představ – v případě dětí jsou to jejich rodiče. A v případě rodičů pak konzultanti a makléři Swiss Life Select, coby partneři při přijímání správných finančních rozhodnutí.“
Kampaň pro Swiss Life Select připravila reklamní agentura Ydeal. Režisérem televizních spotů je Nikolas Rigo. O digitální část kampaně se postarala agentura Doblogoo.
Swiss Life Select
Swiss Life Select je přední finančně-poradenskou společností v České republice, která poskytuje komplexní finanční služby té nejvyšší kvality. Je součástí švýcarské finanční skupiny Swiss Life, předního poskytovatele finančních řešení v Evropě s tradicí již více než 165 let. Skupina spravuje aktiva v hodnotě více jak 240 mld. CHF, spolupracuje se 17 000 profesionálními finančními konzultanty a stará se o finance více než 4 milionů klientů. Akcie společnosti Swiss Life jsou obchodovány na burze v Curychu a jsou rovněž zařazeny do hlavního indexu SLI (Swiss Leader Index), který zahrnuje 20 největších společností obchodovaných na burzách ve Švýcarsku.
Více informací na: www.swisslife.com
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz