Stavba D7 u Chlumčan intenzivně pokračuje po celé délce trasy - předpokládaná cena je 1,7 mld. kč bez DPH a do provozu se plánuje uvést v roce 2024
Na stavbě nového dálničního úseku D7 u Chlumčan o délce 4,5 km, kterou jsme zahájili ke konci února minulého roku, probíhají stavební práce po celé délce trasy. Na čem konkrétně se pracuje a jak stavba pokročila?
Aktuálně na hlavní trase probíhá ukládání materiálu do násypu, pokládka hlavní trasy kanalizace + odbočky na uliční vpusti. V místě retenčních nádrží na úrovni čerpací stanice Robin Oil probíhá budování sdružených funkčních objektů. V zářezu pak probíhá kontinuální těžba a drcení materiálu. Pokračuje se také na všech sedmi mostních objektech, které se na budovaném úseku nacházejí. Na mostě přes Smolnický potok probíhá betonáž pilířů a začíná stavba podskruží. Na mostě přes železniční trať se betonují opěry a pilíře levého mostu. Na mostě přes Cítolibský potok probíhají betonáže prefa částí nového mostu a jejich následná montáž. Na mostě přes silnici do Smolnice se realizují dříky mostu.
Zhotovitelem stavby s předpokládanou cenou 1,7 mld. kč bez DPH je společnost Metrostav Infrastructure a.s. Stavbu plánujeme uvést do provozu v roce 2024.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz