Parfumerie Douglas změnila nejužší vedení. Český CEO zamířil do manažerského týmu pro střední a východní Evropu.
Parfumerie Douglas obměnila svůj lokální vrcholový management. Má nového generálního ředitele a finanční ředitelku. Dosavadní CEO pro CZ&SK Michal Kocman nově z pozice CEE Purchasing & Assortment Director dohlíží na oblast nákupu a sortimentu celého regionu střední a východní Evropy. Společnost si od organizačních změn slibuje zlepšení a zrychlení spolupráce s obchodními partnery a dodavateli v rámci mezinárodní strategie Parfumerie Douglas #ForwardOrganisation.
V křesle CEO pro Českou a Slovenskou republiku vystřídal Kocmana někdejší CFO společnosti Alexandr Štach. „Společně s Alexem se nám v posledních pěti letech povedlo uskutečnit rozšíření společnosti na slovenský trh, rozjet v plné síle e-commerce aktivity, a to vše podpořit vybudováním supply chain struktury a implementací CDC,” uvedl Michal Kocman s tím, že jeho nástupce bude dále rozvíjet spolupráci s partnery a dodavateli ve všech oblastech týkajících se případné expanze, podpory prodejů a rozvoje na obou trzích.
Další personální změna se týká křesla finančního ředitele. Po čtyřech letech působení ve společnosti se funkce Financial Director Parfumerie Douglas CZ&SK chopila Tereza Trunečková. „Zaštítí už nejen controlling a reporting, ale i kompletní finanční vedení Parfumerie Douglas a bude pevnou oporou formy společného byznysu s obchodními partnery,” zdůraznil Kocman.
Michal Kocman, který se přesunul do vedení společnosti pro trh střední a východní Evropy, má jasnou vizi. Chce především upevnit a zefektivnit spolupráci s obchodními partnery a dodavateli, posunout ji na nadnárodní úroveň a obohatit tak společný byznys. „Se svým týmem, částečně rozděleným do klastrů dle zemí, budeme spolupracovat na strategii sortimentu všech kategorií a na harmonizaci obchodních podmínek. Dále také zaštítíme kompletní strategii sortimentu pro celý CEE region, chceme zejména zefektivnit aktuální procesy, zrychlit celý supply chain proces v rámci CEE regionu. To vše s cílem zjednodušit a optimalizovat organizaci, procesy a komunikaci v rámci spolupráce s dodavateli,” poznamenal.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz