(Kurzy.cz)
Adobe: Američané utratili na Black Friday 9,12 mld. USD a vytvořili tak nový rekord. Na Cyber Monday utratí dalších více jak 11 mld. USD
Podle statistik a odhadů společnosti Adobe Američané v rámci Black Friday utratili 9,12 mld. USD, což bylo o 2,3% více než před rokem. Letošní údaj je také novým historickým rekordem.
Hlavním tahounem byl letos segment elektroniky s růstem online tržeb o 221% oproti průměru z října. Vysoký růst o plných 285% zaznamenal také prodej hraček, o 218% rostl prodej cvičebních pomůcek.
48% online objednávek bylo provedeno z chytrých telefonů. Vloni to bylo 44%.
Už v rámci Dne díkůvzdání Američané utratili 5,29 mld. USD, což bylo o 2,9% více než před rokem.
Podle Adobe o víkendu po Black Friday Američané pokračovali ve zvýšené nákupní náladě a utratili dalších 4,52 mld. USD v sobotu a 4,99 mld. USD v neděli. Od dnešního Cyber Monday se očekává meziroční růst útraty o cca 5,1% na 11,2 mld. USD.
Vladimír Urbánek
V „oboru" posledních více jak 20 let. Po několikaleté zkušenosti přímo z obchodování s cennými papíry se Vladimír Urbánek posledních více jak 15 let věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů.
Za důležité považuje především zkušenosti či spíše možnost srovnání s dobou ještě před poslední velkou krizí v letech 2008-9.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz