Nova dnes startuje vlastní kampaň k EU
Vlastní kampaň ke vstupu České republiky do Evropské unie dnes odstartovala soukromá TV Nova. Autorem a dramaturgem série osmi spotů je redaktor Radek Bajgar. "Reagujeme na to, že riziko referenda spočívá především v nízké účasti, nikoli ve volbě Ano - Ne. Chceme diváky pobavit a upozornit na datum referenda," uvedl pro ČIA Bajgar. Bajgar dodal, že na diváky není nutné vyvíjet nátlak, aby hlasovali pro. "Diváci mají vlastní rozum, vlastní informace. Nemají-li je, v kampani těsně před hlasováním to už nespravíme," dodal. Série osmi minutových spotů ukazuje smyšlenou anketu v roce 2013. Televizní reportéři se zde ptají obyvatel České republiky, jak hodnotí desetileté členství země v Evropské unii. Jednotlivé díly se týkají například budoucího stavu justice, volného pohybu občanu, vzdělání nebo situace důchodců. Spoty podle Bajgara zhotovila Nova na vlastní náklady. Veřejnoprávní Česká televize připravila ke vstupu do EU mimo jiné pořady Evropské referendum, U nás v Evropě, Minuta o EU a Postřehy odjinud. Dále chystá na červen vysílání zábavného pořadu "Referendum v srdci Evropy", který bude vysílat v přímém přenosu. Účast v něm přislíbili mimo jiné Lucie Bílá, Karel Gott, Helena Vondráčková, Martin Dejdar, Jiřina Bohdalová, Karel Šíp, skupiny Elán a Lucie, Tomáš Hanák a další. -dtr-,-ph |
Poslední zprávy z rubriky Vstup ČR do EU:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz