Kiwi pomáhá posilovat letecká spojení v jihovýchodní Asii
Česká značka Kiwi.com zanechala silný otisk v Malajsii poté, co se stala strategickým partnerem platformy Airasia.com. Největší nízkonákladový dopravce zemí jihovýchodní Asie se s podporou původně brněnské firmy chce transformovat na komplexní platformu životního stylu, která spojuje lidi s místy, ale i lidi mezi sebou.
Ilustrační foto Shutterstock
Platforma Airasia.com doposud nabízela cestovní produkty, nákupy, jídlo a odměny, zatímco Kiwi.com jako strategický partner poskytuje aplikaci pro lety do více než 3 000 destinací po celém světě. AirAsia využívá svou síť více než 400 destinací jako největší nízkonákladový dopravce v jihovýchodní Asii (ASEAN), navíc pokrývá města kategorie druhé a třetí významnosti v celém regionu. Díky komplexním letovým datům Kiwi.com tak propojí letecká společnost AirAsia země ASEAN se světem. Klíčovým trhem je Evropa.
„Rozšířením destinací narušujeme rozdíl mezi plným servisem a nízkonákladovými dopravci. Partnerství s Kiwi.com doplňuje naši nabídku letecké mobility jako elektronického prodejce zájezdů a doplňuje strategickou spolupráci, kterou jsme navázali s významnými evropskými a blízkovýchodními leteckými společnostmi,“ říká Rajiv Kumar, vedoucí letového provozu AirAsia. Ve spolupráci s Kiwi.com nyní dopravce obsáhne 700 leteckých společností, které létají do 3 tisíc destinací po celém světě a vždy za zaručenou nejlepší cenu
Podle generální ředitelky AirAsia Karen Chanové musí být cestovní ruch při obnově mezinárodního cestování odvážný a kreativní. „Prosazujeme spolupráci namísto soutěžení, aby se cestovní ruch rozvinul ještě více a silněji než kdykoli dříve. Naše partnerství s Kiwi.com nám pomůže nastartovat mezinárodní cestování,“ dodává.
Milan Dostál, ekonomický diplomat, Velvyslanectví ČR v Kuala Lumpur
Díky našim firmám o nás ví celý svět
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz