Přes brand k byznysu: Mind2FLO zformovala po vzoru zahraničních hráčů první Brand Experience studio v Česku, povede ho Pavel Flégl
Mediálně-technologická skupina Mind2FLO Jana Galgonka naplňuje své ambiciózní plány a jako první v Česku představuje vlastní Brand Experience studio. V jednom funkčním celku tak klientům nabídne na český trh unikání mix brandových, strategických i digitálních kompetencí. Tým BX studia vede Pavel Flégl, který do jeho čela nastoupil v červenci. Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn pro globální trh, architektuře brandu krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1.
Nové BX studio vyplňuje mezeru na českém trhu, na kterém dosud chyběla služba spojující klíčové kompetence potřebné k brandové komunikaci. Koncept studia reaguje na dynamické změny, kterými prochází společnost, trh i samotné značky, a které přinášejí důraz na práci s daty a potřebu digitalizace. „Dobrý příklad je třeba e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale BX díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ vysvětluje Jan Galgonek, CEO a zakladatel Mind2FLO.
Do čela BX studia od července nastupuje Pavel Flégl, který je se zakladatelem Mind2FLO Janem Galgonkem propojen již od roku 2014. V té době se tehdy digitální agentura Bistro, kterou Flégl spoluzakládal, majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, ze které Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. Nejvýraznější vliv na Fléglovu kariéru mělo působení v Leo Burnett v Kuala Lumpur, kde si osvojil principy brand experience přístupu a začal je prosazovat i po návratu do Česka.
Skupina Mind2FLO je v kontextu českého trhu první, která svým klientům kompetenci specializovaného BX studia nabízí: „Na našem trhu nic podobného reálně neexistovalo. Najdete tu samostatné brandové konzultačky nebo jednotlivce, špičková design studia i digitální agentury, ale troufám si tvrdit, že jsme jediní, kdo tyto kompetence spojuje do jednoho funkčního celku,“ říká Pavel Flégl.
BX studio skupiny Mind2FLO se podílelo mimo jiné na identitě a přípravě komunikace iniciativy s názvem More Than Equal, která byla představena před několika dny během Velké ceny Británie na okruhu v Silverstone. Mezi další aktuální projekty spadá repositioning značky Allwyn z portfolia KKCG, která vstupuje na globální trh. Pro
J&T Banku studio připravilo identitu a komunikaci J&T Banka Art Index Pop-up. Výstava je specifická svým konceptem, prezentující díla nejvýraznějších českých umělců současnosti v rozmezí pouhých čtyřech dnů v netradičním prostředí.
Fléglův tým byl osloven také startupem MXM, který na trh uvede první motokrosové elektromotorky s výměnnou baterií a poptával kompletní nastavení brandu včetně e-commerce řešení a přípravy na vstup na globální trh. Studio řeší také tvorbu obsahu pro sociální sítě Ultra Premium Brand a jejich portfolio značek prémiového alkoholu. K dalším klientům pak patří fintechové projekty, které podobně jako samotné BX studio vstupují na nově zformovaný trh a staví veškerou svou komunikaci od základů.
|
Agentura Mindsquared je mediální agentura se silným důrazem na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a z globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.
Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience, který si klade za cíl protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz