Nová známka vyzdvihne význam českého předsednictví v EU - celou emisi vytiskla Tiskárna Hradištko, s. r. o.
Součástí kampaně k předsednictví České republiky v Radě EU je i nová příležitostná písmenová poštovní známka. Námětem známky je motiv navazující na grafiku, kterou je předsednictví ČR v letošním roce doprovázeno. Pod výtvarným návrhem emise je podepsán Filip Heyduk. Nominále známky je zastoupeno písmenem „E“, které odpovídá ceně za obyčejnou zásilku do zahraničí do 50 g – evropské země dle Ceníku základních poštovních služeb v aktuálním znění – k datu vydání 39 Kč.
Celou emisi vytiskla Tiskárna Hradištko, s. r. o., známku metodou ofsetu nákladem 400 000 kusů a FDC digitálním tiskem v nákladu 2 800 kusů. Zájemci si mohou novou příležitostnou písmenovou poštovní známku zakoupit na přepážkách nebo v e-shopu na webových stránkách České pošty.
PODCAST:
16. 6. 2022 - Matyáš Vitík, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 210kB)
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz