Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přináší zákazníkům nový způsob, jak výrazně ušetřit
Společnost Tesco v České republice přináší od 8. června Clubcard ceny, díky kterým členové věrnostního programu Clubcard nakoupí v řetězci ještě výhodněji. Počet výhod věrnostního programu založeného především na sbírání bodů a vracení zpět ve formě peněžních poukázek se tak rozšiřuje o další významný benefit, který zákazníkům pomáhá v náročném inflačním období.
Clubcard ceny se týkají stovek produktů nejen ze sortimentu potravin, ale i dalšího zboží, a zákazníci, kteří jsou registrování ve věrnostním programu, dosáhnou na skutečně výrazné slevy. Jedná se o další krok, kterým společnost pomáhá ve složité ekonomické situaci ochránit rozpočty svých zákazníků.
Věrnostní program Clubcard zavedlo Tesco v České republice již v roce 2010 a dnes je jedním z nejznámějších vůbec. Aktuálně je do něj zapojeno více než 1,2 milionu aktivních uživatelů, kteří využívají jak standardní Clubcard kartu, tak i aplikaci ve svých chytrých mobilních zařízeních, která přináší uživatelům ještě více výhod než klasická karta.
„Naší snahou je přinášet zákazníkům stále něco nového, co jim nejen pomůže výrazně ušetřit, ale také nabídnout sortiment, který ocení jak z hlediska kvality, tak i oblíbenosti. Proto je naší ambicí Clubcard ceny rozšiřovat na čím dál širší škálu produktů, které zákazník nalezne v našich prodejnách. Clubcard ceny se budou týkat jak potravin, tak i nepotravinářského zboží, například naší módní značky F&F. Prostřednictvím takto nastavených cen získají zákazníci okamžitou výhodu plynoucí ze svého členství v našem věrnostním programu,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.
Registrace do věrnostního programu je velmi snadná a zákazníci mají na výběr rovnou několik možností. Mohou se registrovat prostřednictvím aplikace Clubcard, na webových stránkách itesco.cz nebo vyplněním papírového formuláře, pokud požadují klasickou plastovou Clubcard kartu. Poslední možnost využívá především starší generace osob.
„Věříme, že díky novince v podobě Clubcard cen přivítáme v našem věrnostním programu ještě více členů, kteří získají okamžitou možnost využít všech výhod, které jim naše Clubcard nabízí,“ dodává Katarína Navrátilová.
Položky, na které se vztahují Clubcard ceny budou výrazně označeny žluto-modrým označením Clubcard cena.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz