Plzeň zjišťuje, jak jsou obyvatelé spokojeni s kulturní nabídkou ve městě
Město Plzeň prostřednictvím veřejného průzkumu zjišťuje, jak jsou obyvatelé západočeské metropole spokojeni s nabídkou kulturních akcí. V průběhu května a června tak mohou obyvatelé i návštěvníci Plzně potkat v ulicích tazatele. Dotazník je možné vyplnit také elektronicky, zájemci ho najdou ZDE. O názory občanů se zajímá Odbor kultury Magistrátu města Plzně, který dotazníkové šetření realizuje společně s Centrem pro komunitní práci západní Čechy.
Ilustrační foto
„Po pandemii covidu-19 se bohužel tuzemští pořadatelé kulturních akcí potýkají s poklesem návštěvnosti. Lidé si například koupí vstupenku, ale na představení či koncert nakonec nepřijdou. Rádi bychom proto i prostřednictvím tohoto průzkumu chtěli zjistit, co je příčinou a jaká je spokojenost Plzeňanů se stávající kulturní nabídkou,“ vysvětlila náměstkyně primátora pro oblast kultury, památkové péče a sociálních věcí Eliška Bartáková.
Odbor kultury Magistrátu města Plzně přistoupil k provedení průzkumu především proto, že po uplynulých dvou letech, kdy celosvětová pandemie prakticky znemožnila návštěvy kulturních akcí, si konečně mohou lidé užívat nabídky divadel, kin, muzeí a galerií, koncerty, festivaly a řadu dalších akcí. Otázkou ale zůstává, zda je kulturní nabídka v Plzni dostatečná. Zda si z ní každý dokáže vybrat. A jak vnímají občané stávající síť plzeňských kulturních zařízení? A právě veřejný průzkum by měl přinést odpovědi na tyto a další otázky.
Sběr dat se uskuteční dvěma způsoby. Od poloviny května do poloviny června je možné v ulicích města potkat tazatele. Vyplnit dotazník je možné také elektronicky. Odkaz na jeho on-line verzi najdou všichni, kteří se chtějí ke kulturní nabídce v Plzni vyjádřit, na webových stránkách ZDE.
Výsledky šetření představí město Plzeň v září tohoto roku na Kulturním fóru, poté budou závěry ankety zveřejněny na webových stránkách města v sekci odboru kultury. Výsledky poslouží ke zhodnocení naplňování strategie města v oblasti kultury. Poslední takto rozsáhlý průzkum se uskutečnil před čtyřmi lety v době přípravy nové kulturní strategie města. Současné názory obyvatel tak bude možné porovnat s výsledky šetření z roku 2018.
Text: Eva Kriegerová
Zveřejněno: 19. 5. 2022, Martin Pecuch
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Plzní zazní Thank you, boys! Přijede pět veteránů, kteří roku 1945 osvobozovali město
- Jihočeský Kraj našel řešení, které ulehčí dopravě a nezatíží obyvatele Dobrovodské ulice - Podjezd pod nádražím
- Teqballové stoly v Mladé Boleslavi zpestří nabídku sportování pod širým nebem
- Práce - aktuální nabídky práce ve vaše městě, novinky.
- Mladoboleslavský Parlament mládeže pořádal Kulaté stoly s městem
- Dialog 2022 pomáhá kultuře a vzdělávání mezi partnerskými městy Augsburg a Liberec
- Alžírsko cílí na zajištění dostatku vody pro obyvatele i rostoucí hospodářství
- Historickým městem roku 2021 se staly Boskovice
- Twitter souhlasí s nabídkou převzetí od Elona Muska za 44 mld. USD
- Královéhradecký kraj se společně s městy v regionu ohradí vůči návrhu novely stavebního zákona
- Akcie Twitteru rostou o 5%. Firma možná kývne na vylepšenou Muskovu nabídku převzetí za 46,5 mld. USD
- Nabídky práce podle cz regionů
Prezentace
30.03.2023 Nejlepší altcoiny, které koupit 30. března 2023
30.03.2023 Vzestup krypto hraní – Jaké jsou nejlepší...
29.03.2023 12 nejlepších Web 3.0 krypto mincí, do kterých...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Historický vztah mezi nezaměstnaností, sazbami a výkonností amerických akcií
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Tomáš Kolomazník, Begin Capital Markets
Lucia Žárská, ProfitLevel
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jozo Perić, CapitalPanda
Euro si svou pozici coby významné globální měny udrží. I vůči americkému dolaru
Tiskové zprávy
30 let českého hospodářství: Sílí význam českého..
Žaluzie bez kompromisů - jak vybrat vhodné...
Na digitální dědictví se zapomíná. Přitom účty u..
Jak zdanit příjem z prodeje nemovitosti?