Tisková zpráva (Tisková zpráva)
Banky  |  05.05.2022 11:44:11

Oblíbenost plateb kartou na internetu roste - dohání dobírku

Oblíbenost plateb kartou na internetu roste a dohání dobírku

Platební brány patří mezi nejoblíbenější způsoby, které zákazníci na internetu využívají pro úhradu zboží. Jen za poslední tři roky se jejich používání zvedlo o 15 %. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, podle kterých jsou platby kartou třetí nejoblíbenější metodou.

Platby prostřednictvím platebních bran využívá v rámci Shoptetu celkem 20 % všech zákazníků. Řadí se tak hned za platbu formou dobírky (32 %) a převod částky na účet, který využívá 30 % nakupujících.

„Vnímáme, že trh platebních bran v Česku roste, a to nejen s e-commerce trhem, ale i vlivem zákazníků, kteří při platbě vyhledávají možnost platby kartou ať už formou Apple Pay, Google Pay nebo i přepsáním údajů z karty,“ říká šéf Shoptet Pay Ondřej Buben a dodává, že se zároveň jedná o nejbezpečnější způsob platby na internetu. „I tak se stále někteří platící mylně domnívají, že je to dobírka nebo platba převodem. Platba kartou nabízí nepochybně větší bezpečí a ochranu,“ upřesňuje.

Od pronájmu šablon ke komplexnímu řešení

Dostupnost vhodných platebních metod a forma placení objednávek jsou kritickým faktorem všech e-shopů. I v důsledku vysokého zájmu o platební brány se pro e-shopy a jejich zákazníky stává stále více klíčová komplexnost platebních řešení. Jediná možnost, jak dát podnikatelům kvalitní řešení, je jejich zaintegrování na míru přímo do e-shopu,“ dodává Buben.

Shoptet proto přišel s vlastní platební bránou Shoptet Pay, kterou mohou využívat všechny internetové obchody běžící na jeho platformě. Za první tři měsíce fungování ji využívá téměř 2 000 e-shopů, na nichž proběhlo již 100 000 transakcí. Právě komplexnost služeb, tedy jejich soustředění pod jednou střechou výrazně zjednodušuje podnikán. Navíc dává začínajícím a středně velkým eshopařům konkurenční výhodu, protože dostanou do rukou nástroje, které běžně používají největší hráči na trhu.

„Chtěli jsme našim klientům co nejvíce ulehčit prodeje a jejich zákazníkům zase zprostředkovat pohodlné nakupování. Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání. To je pro nás jasnou známkou toho, že podobné technologické kroky vpřed mají smysl,“ dodává Buben.




K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Banky:

Út   8:14  T. Holub preferuje snížení sazeb o 50bps ČSOB-Dealing (ČSOB-Dealing)
Út   8:12  MNB srazí sazby o dalších 50 bazických bodů ČSOB-Dealing (ČSOB-Dealing)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688