ŠKODA AUTO v Indii slaví úspěch se svými novými modely „made in India“
ŠKODA AUTO v Indii slaví úspěch se svými novými modely „made in India“
08.12.2021 / 10:47 | Aktualizováno: 08.12.2021 / 10:53
Odhalení již druhé nové „domácí“ Škodovky v Indii přesně 8 měsíců poté, co byl slavnostně představen nový vůz ŠKODA KUSHAQ, připomíná důležitost indického trhu pro českého výrobce. U premiéry vozu s jednoznačně českým názvem SLAVIA dne 18. listopadu 2021 v Bombaji nechyběl český velvyslanec Milan Hovorka. Uvedení ŠKODA SLAVIA na indickém trhu znamená další významný milník pro společnost ŠKODA AUTO, která se v Indii stala vlajkovou lodí koncernu Volkswagen.
Světová premiéra vozu ŠKODA SLAVIA znamenala významný moment automobilového roku v Indii. O události referovala většina indických médií, ale také některá média v ČR. Česká automobilka, která v Indii prodává modely RAPID, OCTAVIA, SUPERB, KODIAQ FL (uvedeni na trh je v plánu v lednu 2022) a KUSHAQ, s novým modelem posiluje svoji přítomnost na indickém trhu. SLAVIA, která bude rozměrově jedním z největších modelů ve svém segmentu se poměří s vozy konkurenčních automobilek, jako jsou Honda, Hyundai, Maruti Suzuki, Toyota. Model SLAVIA – stejně jako KUSHAQ – splňuje vysoké nároky na úroveň bezpečnosti, a je pro Indy atraktivní také svojí cenou. Ta činí nyní u KUSHAQu (prosinec 2021) 1 079 000 až 1 799 999 indických rupií podle výbavy, tj. 324 000 až 540 000 Kč.
Výroba vozu ŠKODA SLAVIA je stejně jako v případě vozu ŠKODA KUSHAQ téměř ze 100 % lokalizována v Indii. ŠKODA AUTO upevnila svoji pozici na indickém trhu mimo jiné také tím, že náhradní díly v indických autoservisech ŠKODA AUTO pro tyto dva modely budou výrazně levnější, a jejich dostupnost vyšší, než je tomu u náhradních dílů u modelů dovážených ke kompletaci z ČR.
ŠKODA SLAVIA je po KUSHAQu druhým modelem, který je výsledkem nové korporátní strategie „INDIA 2.0“ z roku 2018, v rámci které indická dcera české automobilky, ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Ltd, převzala zodpovědnost za indicky trh v rámci koncernu Volkswagen, a stala se tak „vlajkovou lodí“ skupiny na náročném indickém trhu. V rámci své ofenzivy investuje ŠKODA AUTO v Indii více než miliardu EUR do expanze místních produkčních, vývojových a marketingových kapacit.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz