Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?
Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.
„Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo
nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro
úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu.
Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí,
odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIn atd. Stránky by měly být živé a
neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je
SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to,
aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve
vydhledávačích,“ vysvětluje Jakub Veverka z Videobydleni.cz.
SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování
zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních
webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje,
když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde
jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané
publikum.
„Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani
finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy
kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line
bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových
reklam s relevantním zásahem,“ radí Jakub Veverka.
Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní
jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na
uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme,
návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to
účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a
brandové reklamy.
B3 Technology
Společnost B3 Technology, s. r. o. vznikla jako mateřská společnost skupiny firem cílící převážně na realitní trh. Core byznysem je on-line marketing v realitním sektoru. Ve struktuře firem vznikají nové start-upy zaměřené na e-commerce a PR.
Společnost se též profiluje jako venture kapitálová, investující do dalších startupových společností. Pro své klienty zajišťuje i odborné poradenství a mentoring.
Více informaci na: www.b3technology.cz
Poslední zprávy z rubriky Reality:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz