B3 Technology (B3 Technology)
Reality  |  02.12.2021 10:38:38

Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.

 

 

Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu. Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí, odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIn atd. Stránky by měly být živé a neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to, aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve vydhledávačích,“ vysvětluje Jakub Veverka z Videobydleni.cz.

SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje, když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané publikum.

Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových reklam s relevantním zásahem,“ radí Jakub Veverka.

Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme, návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a brandové reklamy.

 

B3 Technology

Společnost B3 Technology, s. r. o. vznikla jako mateřská společnost skupiny firem cílící převážně na realitní trh. Core byznysem je on-line marketing v realitním sektoru. Ve struktuře firem vznikají nové start-upy zaměřené na e-commerce a PR.

Společnost se též profiluje jako venture kapitálová, investující do dalších startupových společností. Pro své klienty zajišťuje i odborné poradenství a mentoring.

Více informaci na: www.b3technology.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688