Disney vs Netflix: Který z těchto streamovacích gigantů je podle obchodníků atraktivnější?
Disney a Netflix. Dva streamovací giganti, dvě různé akcie. Kterou z nich by si vybral šéf technické analýzy ve společnosti Oppenheimer a zakladatelka Fairlead Strategies?
"Moje děti by vám řekli něco jiného, ale já bych tvrdil, že mnohem přesvědčivější graf má Netflix," řekl Ari Wald, šéf technické analýzy ve společnosti Oppenheimer. "A to jednoduše proto, že vykazuje lepší relativní sílu."
Netflix v posledním měsíci vyrostl o 8 % ve srovnání s 1% ziskem na americkém akciovém indexu S&P 500. Svým růstem porazil také společnost Disney, která za stejné období klesla o 7 %.
"Síla, kterou jsme viděli v září, prolomila úrovně odporu i rozpětí, ve kterém se akcie pohybovaly v předchozím roce," pokračoval Wald. "A to v době, kdy zbytek trhu zaostával. Takže si myslím, že to velmi vypovídá o tom, že dokázal na obtížném trhu prokázat výjimečnou sílu, a myslím, že nyní je v pozici, kdy bude moci sklízet odměnu, když se zbytek trhu zlepšuje spolu s ním."
Wald zdůrazňuje úroveň 600 USD jako možnou podporu v případě poklesu, přičemž Netflix v pondělí zavřel těsně pod 638 dolary. "Očekáváme, že se při poklesu bude kupovat, než v příštích měsících dosáhne vyšších maxim," dodal.
Katie Stockton, zakladatelka Fairlead Strategies, se také mezi těmito dvěma giganty přiklání k Netflixu, a ne k Disney. "Má nadprůměrný výkon, prosadil se jako lídr na trhu, zatímco na druhé straně Disney se několik měsíců drží svého rozpětí," doplnila během rozhovoru Stockton.
"Prostě se nemůže dostat z rozpětí, které má ze střednědobého pohledu sestupné momentum,“ upřesnila Stockton s tím, že by byl Disney atraktivnější, kdyby se dostal nad svůj 200denní klouzavý průměr kolem 180 dolarů. Disney v pondělí zavřel na 171 dolarech.
U Netflixu varuje, že by po výsledcích mohl klesnout, protože vykazuje „některé známky krátkodobého vyčerpání“, ale podobně jako Wald to vnímá jako příležitost k nákupu. Netflix po výsledcích klesal v šesti relacích z posledních sedmi. Očekává se, že společnost ve třetím čtvrtletí vykáže 3,84 milionu nových placených zákazníků, což je mírně nad vlastním výhledem Netflixu na úrovni 3,5 milionu.
Zdroj: CNBC
Patria.cz je investiční portál společnosti Patria Finance a.s. s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz