Projekt EU se zaměří na vlastnické struktury médií v EU
Evropská komise dnes spustila projekt podporovaný z finančních prostředků EU, jehož cílem je vytvořit databázi obsahující informace o vlastnících sdělovacích prostředků v členských státech EU. Projekt s názvem Euromedia Ownership Monitor bude také hodnotit právní rámce v jednotlivých státech a identifikovat případná rizika, co se týče transparentnosti vlastnictví médií. Podle Komise je důležité, aby veřejnost měla přehled o tom, kdo jim podává jaké informace, jelikož vlastnická struktura médií je v řadě případů velmi složitá. Projekt by měl být hotový do konce září 2022.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz