Francouzským automobilkám se nedaří
Automobilový sektor je ale vysoce konkurenční a francouzským značkám se na něm v poslední době příliš nedaří. Na rozdíl od Německa, kde nejvíce vzrostl počet prodaných aut v červnu meziročně o +24,5 %, ve Francii se naopak prodalo o -14,7 % osobních vozů méně. Mimo EU je situace ještě mnohem horší. Výrazný pokles prodejů automobilů francouzských značek lze pozorovat např. v Austrálii. Zatímco japonským značkám se na tomto trhu kontinuálně daří, ty francouzské se propadají až téměř k nule. Historicky patřily francouzské vozy v Austrálii velmi populární značky. Austrálie ale není ve srovnání s Evropou zdaleka tolik omezena různými regulacemi, takže spotřebitelé nekupují auta vybavená malým spalovacím motorem či elektromotorem, což je ale právě orientace, kterou se francouzské automobilky vydaly.
Petr Pelc, ekonom CYRRUS
Společnost CYRRUS, a.s., je licencovaným obchodníkem s cennými papíry a jednou z největších investičních společností v České republice. Mimo investičních služeb na míru každému investorovi nabízí CYRRUS i korporátní služby jako firemní poradenství, management emise dluhopisů vaší firmy, služby depozitáře fondů kvalifikovaných investorů nebo realizaci měnových konverzí a zahraničních plateb za výhodných podmínek.
V roce 2020 společnost oslavila výročí 25 let svého působení na kapitálových trzích.
Více informaci na: www.cyrrus.cz
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz