Nový nástroj poskytne informace o možnostech financování audiovizuálního a mediálního sektoru
Evropská komise dnes spustila nový online nástroj, který poskytne subjektům působícím v audiovizuálním sektoru a v mediálním sektoru najít vhodný fond pro získání finanční podpory ze strany EU. Nástroj by měl být velice srozumitelný a měl by firmám umožnit během chvíle najít možnou podporu z programů EU, nehledě na její velikost a zaměření. Obsahovat bude informace týkající se nadcházejících výzev z víceletého finančního rámce na období 2021-2027. Tato iniciativa je součástí snahy Komise na podporu obnovy a transformace audiovizuálního a mediálního sektoru, tak jak je uvedeno v akčním plánu na podporu mediálního a audiovizuálního odvětví z prosince 2020.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz