Z Googlu do Shoptetu. Petra Krištof je novou ředitelkou partnerské sítě
Společnost Shoptet, která je českým lídrem v pronájmu e-shopových řešení, rozšiřuje svůj tým o novou posilu. Stává se jí Petra Krištof, která má na starosti rozvoj partnerské sítě a poskytovatelů služeb z oblasti dopravy, platebních bran nebo účetnictví.
Více než dva roky pracovala v Googlu, kde pomáhala rozvíjet české e-commerce firmy. Poté hledala nové výzvy a nejvíce ji zaujala společnost Shoptet, největší poskytovatel e-shopových řešení v České republice.
„Při pohovorech jsem zjistila, že firemní kultura Shoptetu je mi ze všech společností, se kterými jsem byla v kontaktu, nejbližší. Našli jsme okamžitě společnou řeč, líbil se mi jejich přístup k práci i vedení týmu, a proto jsme se domluvili na spolupráci,“ vysvětluje nová Head of Partnership Petra Krištof, která do Shoptetu nastoupila 1. května 2021.
Její hlavní pracovní náplní je péče a rozvoj partnerské sítě a tzv. API doplňků, mezi které patří například platební brány či dopravci jako Česká pošta nebo Zásilkovna. Tyto poskytovatelé jsou napřímo napojené na Shoptet a umožňují klientům využívat jejich služby. Dále má na starosti vedení a rozvoj týmu partner managerů.
„Náš tým, který má aktuálně pět členů, se stará o rozvoj partnerské sítě. Snažíme se pečovat a rozšiřovat komunitu expertů na trhu, které mohou naši klienti oslovit a navázat s nimi spolupráci. Lidé, kteří na našich platformách provozují e-shopy, často nemají možnost a potřebné know-how k vytvoření kvalitního webdesignu, online marketingu nebo účetnictví. A právě k tomu slouží naše partnerská síť, kde si mohou vybrat osvědčeného dodavatele dle svých preferencí,“ vysvětluje důležitost Shoptet partnerů Petra Krištof.
Ambiciózní cíle a rozvoj zaměstnanců
Pozice Head of Partnership je nově vytvořená a spadá pod marketingové oddělení. Jejím hlavním úkolem je rozšiřování a hledání nových partnerských strategií i spouštění partnerských programů v dalších evropských zemích, kam se Shoptet plánuje rozšířit.
„Aktuálně spouštíme partnerský program na Slovensku, v blízké budoucnosti nás čeká také Maďarsko. Kromě toho pracujeme na dvou hlavních cílech, které jsme si s vedením společnosti a týmem stanovili. Z krátkodobého hlediska se jedná o hledání sofistikovanějších a intenzivnějších spoluprací s partnery, v dlouhodobějším horizontu se pak soustředíme na postupné rozšiřování API doplňků, a právě partnerské sítě. Chceme v ní mít co nejlepší profesionály, se kterými budou naši klienti spokojení,“ říká Petra Krištof a dodává, že v následujících 3 letech chce s týmem rozšířit komunitu partnerů i mimo český trh a počítá až se 100% nárůstem. Pouze velice malá část partnerů však dosáhne na nejvyšší úroveň partnerství.
Kromě byznysových cílů je v Shoptetu kladen důraz na rozvoj zaměstnanců. „Vím, jak důležité je, aby se lidé cítili v práci dobře. Přece jen v ní stráví velkou část života, a proto mají být někde, kde se cítí dobře. Snažím se o to, aby byli neustále motivovaní, měli možnost se rozvíjet a dělali to, co je baví. Jsem otevřená a komunikuji se členy mého týmu jednotlivě, protože každý má své individuální potřeby,“ vysvětluje Petra Krištof.
Petra Krištof vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze. Během studia začala sbírat své první zkušenosti v e-commerce a digitálním marketingu. Aktuálně má za sebou téměř deset let oborové praxe. Před nástupem do Shoptetu pracovala ve společnostech Google, Seznam.cz a INBORN. Aktuálně spolupracuje na několika dobrovolných neziskových projektech, jako je například Česko.Digital. Pomáhá také s online marketingem několika neziskovým organizacím a pravidelně školí zájemkyně z komunity #holkyzmarketingu.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz