Dalších šest let v profesionálním pelotonu pro Quick-Step. Nejdelší prodloužení smlouvy v historii týmu Patricka Lefevereho
Quick-Step, známý jako výrobce laminátových, dřevěných a vinylových podlah, prodlužuje své partnerství s cyklistickým týmem Patricka Lefevereho o dalších šest sezón. Nejdelším prodloužením smlouvy v historii stáje Quick-Step hodlá podporovat vítězné ambice týmu přezdívaného Wolfpack až do roku 2027.
Quick-Step sponzoruje špičkový belgický tým již 23 let, což z něj činí jednoho z nejstálejších sponzorů v profesionální cyklistice. Značka podlahových krytin toto partnerství nyní prodlužuje o dalších šest let. „Rozhodnutí pokračovat ve sponzoringu pro nás bylo přirozené,“ říká Ruben Desmet, prezident Unilin Flooring, společnosti stojící za výrobcem Quick-Step.
Společné hodnoty
"S naší značkou pokračujeme v silném mezinárodním růstu. To je samozřejmě rovněž zásluha našich vynikajících zaměstnanců, partnerů a produktů, ale četné úspěchy Patrickova týmu rozhodně pomohly zvýšit povědomí o našem brandu mezi širokou veřejností.“
"Současně sdílíme stejné hodnoty, které jsou pro úspěch klíčové – máme sny a ty proměňujeme v realitu." Wolfpack je známý vedoucími pozicemi v pelotonu a jeho neustálá snaha o co nejlepší výsledky jsou něčím, co je i v naší DNA,“ pokračuje Desmet.
Stabilní budoucnost
"Jsme rádi, že můžeme pokračovat v partnerství se společností Quick-Step, která stojí po našem boku již po dvě desetiletí." Jedná se o více než o běžné prodloužení sponzoringu, je to důkaz, že i v cyklistice existují pevné vazby založené na důvěře, vzájemném respektu a sdílených hodnotách. Dlouhodobá spolupráce nám umožní pokračovat ve zlepšování kvality našich výkonů, díky ní se můžeme soustředit na budoucnost a zůstat ve sportu mezi těmi nejlepšími.
"Chtěl bych poděkovat Rubenovi Desmetovi a celému Quick-Stepu za důvěru, kterou nám projevili. Těšíme se, že budeme pokračovat v této neuvěřitelné a všestranně obohacující společné cestě,“ uvedl CEO týmu Patrick Lefevere.
Uzavření smlouvy na dalších šest let rovněž umožňuje stavět partnerství na společné úspěšné historii. "Věříme v cyklistiku jako takovou i v náš tým. Jsme si jisti, že uzavření dlouhodobého závazku pro zajištění stability povede k tomu, že náš talentovaný tým promění sny v úspěch,“ uzavírá Desmet.
23 let v kostce
Společnost Quick-Step vstoupila do světa cyklistiky v roce 1998 jako spolusponzor velmi úspěšného týmu Mapei. O pět let později, v roce 2003, se značka stala hlavním sponzorem stáje Quick-Step-Davitamon. Od té doby se tým stal jedním z nejúspěšnějších v cyklistice a dosáhl více než 800 vítězství.
Skupina Unilin (jejíž součástí je značka Quick-Step) je celosvětově proslulá v oblasti interiérového designu a staveb. Vyrábíme a prodáváme laminátové podlahy, luxusní vinylové dlaždice, listové vinyly, dřevo, kobercové dlaždice, širokoúhlé koberce, surové a dekorativní panely, průmyslové podlahy, stěnové a střešní systémy a izolační desky. Zaměstnáváme 7 500 lidí na 105 místech po celém světě, z toho je 30 výrobních závodů. Společně jsme v roce 2020 dosáhli obratu 2,21 miliardy EUR.
Naši zákazníci a partneři nás znají jako Unilin, IVC nebo Godfrey Hirst nebo prostřednictvím některé z našich značek, jako jsou Quick-Step, Moduleo, Utherm, Pergo, Evola, Xtratherm nebo ClicWall. Investování do našich zapálených zaměstnanců, inovativních značek a udržitelné technologie je pro nás přirozené.
Unilin Group je hrdou součástí Mohawk Industries, největší světové podlahové společnosti s obratem 10 miliard dolarů a s 41 600 zaměstnanci.
Deceuninck-Quick-Step je jedním z nejúspěšnějších týmů v historii cyklistiky. Od svého založení v roce 2003 zaznamenal více než 800 výher ve více než 30 zemích na pěti různých kontinentech. Přinesl nespočet šampionů a nezapomenutelných okamžiků. Ať už se jedná o Classics nebo Grand Tour, 20 Monuments nebo 100 etap Grand Tour, to vše svědčí o neuvěřitelné kvalitě a odhodlání týmu být jedním z nejlepších na světě.
Tvrdá práce, pevné hodnoty a silné odhodlání vystihují jedinečnou identitu a mentalitu týmu, který na sebe bere zodpovědnost a snaží se jít příkladem. Od kampaně #OurStadium - kampaně na ochranu životního prostředí a udržitelnosti, kterou zahájila v roce 2020 - po kampaň #DontDrinkAndDrive s cílem zdůraznit nebezpečí pití alkoholu a řízení motorových vozidel a kampaň #PartOfThePack, jejímž výslovným cílem je odstranit stigma kolem duševního zdraví, chce přinést změnu a povzbudit ostatní, aby učinili totéž.
Quick-Step
Quick-Step je značka kvalitních podlah vyráběná společností Unilin. Neustálý výzkum a inovace udělaly ze značky Quick-Step jednoho z nejsilnějších hráčů v podlahovém průmyslu na světě. Do povědomí se dostala nejen díky svým vysoce kvalitním produktům, ale také díky ojedinělému pokládkovému systému Uniclic®, ke kterému není zapotřebí lepidlo. Quick-Step postupem času vytvořil samostatnou kategorii ve světě podlahových krytin – podlahy, které se rychle instalují a snadno udržují ve všech situacích. V současné době nabízí laminátové, vinylové či parketové krytiny ve více než 100 zemích. Je skutečným lídrem v oblasti designu, inovace a kvality.
Více informací na:www.quick-step.cz
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz