Rada přijala závěry k podpoře mediálního sektoru
Rada na svém úterním jednání přijala závěry týkající se akčního plánu na podporu obnovy transformace mediálního sektoru v EU. Podle údajů Evropské komise klesly příjmy z reklam v důsledku krize až o 20 % a obrovské ztráty utrpěla i evropská kina. Rada proto vyzvala, aby členské státy využily Nástroj na podporu oživení a odolnosti (Recovery and Resilience Facility – RRF) a národní plány obnovy na investice do urychlení digitální transformace a zelené tranzice mediálního a audiovizuálního sektoru. Kromě toho Rada vyzvala k tomu, aby se tento sektor více zaměřil na mezinárodní trhy a publikum, využil spolupráce v oblasti produkce a soustředil se na co nejširší distribuci děl. Jedním z nástrojů na podporu audiovizuálního a mediálního sektoru bude připravovaný program MEDIA INVEST, který by měl podpořit investice částkou 400 milionů euro prostřednictvím půjček i přímých investic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz