Marketing značky Radegast povede nový brand manager Josef Jalůvka
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal Josef Jalůvka. Má 10leté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje.
Josef Jalůvka je od dubna 2021 zodpovědný za všechny marketingové aktivity značky Radegast v České republice i na Slovensku a bude dál rozvíjet úspěšný koncept „Život je hořký. Bohudík!“
„Značka Radegast je ve skvělé formě. Přede mnou a mým týmem jsou teď další nové „hořké“ projekty, výzvy a příběhy, na které se velmi těším. K těm nejbližším budou patřit nová image kampaň nebo start komunikace na slovenském trhu,“ říká Josef Jalůvka, který začal v Plzeňském Prazdroji pracovat již před 7 lety.
Josef Jalůvka působil posledního dva a půl roku na pozici Senior Brand Manager pro Birell na Slovensku, kde měl na starosti produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a velmi úspěšná a oceňovaná kampaň „S Birellom nenafúkaš.“
Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii. Volný čas nejraději tráví v přírodě.
- V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970 a 3. prosince 2020 oslavil 50 let od uvaření první várky piva. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti.
- Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, kam patří nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
- Pivovar Radegast investoval za posledních 10 let desítky milionů korun do vodohospodářských projektů a během tohoto období snížil spotřebu vody potřebnou na výrobu piva o 38 %. V roce 2018 spotřeboval pouze 2,51 hl vody na výrobu 1 hl piva, dosáhl nejlepšího výsledku v historii a zařadil se tak mezi pivovary, které patří v šetření s vodou k nejlepším na světě.
- Pivovar Radegast je součástí Plzeňského Prazdroje. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v České republice a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj získal v letech 2019 a 2020 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz