Kreativa v Ogilvy hlásí nové tváře. Vedení Tesco týmu posiluje Jakub Cabejšek
Od nového roku se řady kreativců v Ogilvy rozšířily o 6 jmen. Po dvou letech se do Ogilvy vrací Jakub Cabejšek. Jako Creative Group Head posílí vedení agenturního týmu klienta Tesco, do kterého přicházejí designéři Anna Hlaváčková a Harsh Hede. Kreativu Ogilvy osvěží také zkušený copywriter Matouš Hruška a junior art director Jakub Klíma. Social tým vítá art directorku Gabrielu Bujdošovou.
ATL komunikace a strategické televizní spoty, integrované kampaně a veškerá in-store sdělení značky Tesco v regionu České republiky, Polska, Slovenska a Maďarska vznikají v pražském Ogilvy od roku 2015. Jakub Cabejšek nově rozšiřuje vedení agenturního týmu kreativců britského řetězce v čele s kreativním ředitelem Ogilvy Richardem Axellem.
S reklamou Jakub Cabejšek začínal před osmi lety právě v pražském Ogilvy, jeden rok strávil v berlínské pobočce sítě jako ideamaker. Od roku 2019 vedl na pozici kreativního ředitele pražský tým agentury Proximity, stejnou pozici později zastával také v agentuře Mark BBDO.
Pracoval pro globální account Nestlé a v rámci našeho regionu pro klienty IBM, Société Générale, Heineken, IKEA, O2, UBER nebo Český rozhlas. Je držitelem víc než dvou desítek prestižních domácích a mezinárodních reklamních cen a finalistou nejvýznamnější soutěže kreativity Cannes Lions.
Kreativní tým Tesco posiluje i designérka Anna Hlaváčková. Do Ogilvy se přesouvá z agentury Underline, kde se věnovala klientům Panasonic, realitní skupině CBRE, Raiffeisenbank nebo finské značce FISKARS. V Ogilvy se mimo klienta Tesco bude podílet také na přípravě tendrových nabídek.
Její nový kolega Harsh Hede se reklamní tvorbě na pozicích v agenturách, na klientské straně a jako freelancer věnuje přes 7 let. Podílel se například na kampani ke startu Spotify India, ve společnosti Greenlight Planet vedl tým designérů pro trhy v Indii, Pákistánu, na Filipínách a Papui Nové Guineji.
Po dvou letech a s novými zkušenostmi z agentury Mark BBDO a z pozice ředitele tiskového odboru Ministerstva práce a sociálních věcí se do Ogilvy vrací zkušený copywriter Matouš Hruška. Věnovat se bude primárně značce Heureka. V minulosti pracoval pro klienty Komerční banka, LEGO, IKEA, Allianz nebo STR8. Je držitelem českých ocenění ADC Creative Awards.
Z agentury Zaraguza přichází art directorka Gabriela Bujdošová. V social týmu Ogilvy bude rozvíjet specializaci na motion design jako klíčovou součást moderní komunikace na sociálních sítích.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz