Marketing a média  |  02.03.2021 12:03:33

Nyní se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků, být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah

Během lockdownu se musí firmy ještě více soustředit na marketing směrem dovnitř firmy. Tedy motivovat své zaměstnance k nošení roušek, dodržování rozestupů a dalších opatření. Je nutné takto komunikovat pořád dokola. Zodpovědné firmy už to dělají a ty ostatní by měly co nejdříve začít,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR), k aktuálním opatřením vlády, která se týkají povinného testování a omezení pohybu.

Nyní během lockdownu se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků. Tedy investovat čas a finance do udržení stávajících zákazníků spíše než do získávání nových. Být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah je v této době klíčovou konkurenční výhodou. Je to také důvod, proč by měl zákazník svou značku nakoupit nyní,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR).

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688