(Kurzy.cz)
Nyní se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků, být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah
„Během lockdownu se musí firmy ještě více soustředit na marketing směrem dovnitř firmy. Tedy motivovat své zaměstnance k nošení roušek, dodržování rozestupů a dalších opatření. Je nutné takto komunikovat pořád dokola. Zodpovědné firmy už to dělají a ty ostatní by měly co nejdříve začít,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR), k aktuálním opatřením vlády, která se týkají povinného testování a omezení pohybu.
„Nyní během lockdownu se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků. Tedy investovat čas a finance do udržení stávajících zákazníků spíše než do získávání nových. Být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah je v této době klíčovou konkurenční výhodou. Je to také důvod, proč by měl zákazník svou značku nakoupit nyní,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz