Nové pokyny pro platformy se zaměřují na pravidla zobrazování ve vyhledávačích v EU
Evropská komise dnes vydala pokyny zaměřené na to, jak by měly platformy zlepšit transparentnost parametrů, které určují, na jakém pořadí se zobrazí určitá stránka ve vyhledávačích. To má zásadní vliv na úspěch podniků, zejména v současné době, kdy se kvůli pandemii řada z nich přesunula do online prostředí. Pokyny doplňují nařízení o podpoře spravedlnosti a transparentnosti pro podnikatelské uživatele online zprostředkovatelských služeb, které vstoupilo v platnost v červenci loňského roku. Transparentnější informace o tom, na základě jakých algoritmů se stránky na platformách zobrazují, podle Komise pomůže podnikům zlepšit jejích viditelnost v online prostředí.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz