Do Pipedrive přichází nový COO Michael Schrezenmaier, za úkol má naplnění nové vize: rozšiřování produktu a světovou expanzi
Dynamicky rostoucí startup Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu, posiluje nejvyšší management o nového COO – Michaela Schrezenmaiera. Jeho hlavním úkolem bude naplnění ambiciózní vize firmy: rozšiřování a škálování produktu a světovou expanzi. To, že důraz na rozvoj produktů Pipedrive dává po byznysové stránce obrovský smysl, dokazuje nedávno uvedený nástroj LeadBooster. Během prvního týdne po veřejném spuštění se podílel z 31 % na týdenním nárůstu měsíčního obratu celého Pipedrive. Cílem je získat pozici celosvětově nejlepšího CRM nástroje, který využívají jak obchodníci, tak marketingoví specialisté či manažeři prodejů. Michael Schrezenmaier má zkušenosti s řízením globálních prodejů, marketingu, zákaznické podpory a partnerství. Bude proto zodpovědný za ziskovost Pipedrive a pomůže s posílením jeho pozice na německém trhu.
„Pipedrive zažívá poslední dobou nebývalý růst a rychlou expanzi na další trhy. Pracovat pro společnost, která nyní čítá přes 600 zaměstnanců a 90 000 zákazníků, je pro mě obrovská výzva – mým úkolem bude pomáhat s řízením týmů a se zajištěním jejich fungování a vzájemné spolupráce, stejně jako s plněním stanovených cílů. Mezi ty patří zejména další rozšiřování produktu, který využijí firmy a startupy všech velikostí,” říká Michael Schrezenmaier, COO Pipedrive.
„Naše nová, agresivní strategie spočívá v maximální rychlosti a flexibilitě, které jsou stěžejní pro úspěch na extrémně konkurenčním trhu CRM řešení. Soustředíme se proto na rozšiřování portfolia produktů, mezinárodní expanzi, rozšiřování zákaznické základny a rostoucí obrat. Je to právě Michael se svými obrovskými zkušenostmi, který nám pomůže této vize dosáhnout,” uvádí Raj Sabhlok, CEO, Pipedrive.
Michael Schrezenmaier již působil jako COO a člen představenstva ve společnosti Spark Networks, která provozuje prémiové seznamovací portály. Dále působil čtyři roky jako produktový manažer pro expo & eventy v globální logistické společnosti Kuehne + Nagel. Průběžně působil jako konzultant na volné noze pro renomované kapitálové a investiční společnosti. Magisterské vzdělání získal na německé ekonomické univerzitě WHU – Otto-Beisheim School of Management.
Portfolio produktů Pipedrive nedávno obohatil LeadBooster, další budou následovat
Pipedrive v nedávné době představil nástroj na generování leadů LeadBooster, který pochází z dílny pražského vývojářského týmu. Ten obsahuje chatbot, livechat a modernizované webové formuláře. Zákazníci mají rovněž přístup k externí databázi 400 milionů prověřených byznysových kontaktů Prospector, která jim pomůže k efektivnějšímu oslovování potenciálních klientů. Dalším zdrojem je nástroj Web visitors, jenž identifikuje firmu, město a kontakt na odpovídající osoby. Veškeré leady se shromažďují v jednotné databázi – Leadboxu. Pipedrive dokáže díky ní následně vytvořit profil ideálního zákazníka, podle něhož pak automaticky dohledává relevantní kontakty.
„Nástroje, které v Pipedrive vyvíjíme, si získaly za krátkou dobu obrovskou oblibu u našich zákazníků. A neustále pracujeme na dalších. Potvrzuje se tak jasný trend; klienti chtějí co největší databázi leadů a z ní co nejefektivněji těžit. Proto se snažíme všechny leady udržet na jednom místě a práci s nimi maximálně zjednodušit a zautomatizovat. Těším se, že nám Michaelovy zkušenosti pomohou vyvíjet další inovativní nástroje a představit ty stávající co největšímu počtu zákazníků. A tím i rozšířit portfolio produktů a sbírat podněty k jejich neustálému zdokonalování,” dodává Tomáš Řehoř, manažer vývoje Pipedrive.
Pipedrive je přední nástroj na řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodníka. Pomáhá mu držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro něj důležité. Vznikl v roce 2010 a ke svojí práci ho využívají obchodní týmy z více než 90 000 firem po celém světě. Pipedrive vznikl v Estonsku a pobočky má v Dublinu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Tallinnu, v Tartu a nově také díky akvizici Mailigenu v Rize. V České republice má tým 25 lidí, z toho 17 vývojářů a dalších specialistů.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz