Jak vést databázi kontaktů ve firmě? Tipy pro asistentky
Firemní kontakty by měly být přístupné pouze povolaným osobám, měly by být aktuální a snadno dostupné. Výhodou je, když je jejich správa co nejjednodušší. A jak tedy správně vést firemní databázi kontaktů?
Chcete-li ovládnout tuto disciplínu, musíte se naučit spravovat firemní databázi kontaktů co nejlépe a nejefektivněji. V opačném případě se tato nenápadná činnost stane žroutem vašeho času a energie. Pro lepší ovládání existuje řada šikovných nástrojů, organizaci kontaktů můžete ale spravovat i ve svém počítači.
Zuzana Klímová
Od roku 2011 se věnuje editaci a korektuře textů, vlastní tvorbě, píše texty na webové prezentace, do vlastních i externích e-magazínů. Mnoho let se zabývá redaktorskou činností, tvorbou webových stránek a správou sociálních sítí. Od roku 2019 spolupracuje se společností Orange Academy s.r.o., kde píše články na firemním blogu, natáčí videa na Youtube a podílí se na marketingové strategii. Je garantkou kurzu Online marketing a v tomto rychle se rozvíjejícím se oboru se neustále vzdělává.
Orange Academy
Orange Academy s.r.o. poskytuje jazykové a rekvalifikační kurzy pro jednotlivce i firmy. Školí přední české společnosti, jako jsou ČEZ, RegioJet, RWE a má tisíce spokojených individuálních klientů. Akreditované formy vzdělání pořádá po celé České Republice. Od roku 1990 má více než 20 000 absolventů ve 34 městech. Zaměřuje se na kurzy účetnictví, mzdové účetnictví, personalistiku, daně a online marketing. Dále nabízí jazykové kurzy s výukou angličtiny a němčiny přímými metodami Effective English® a Effektives Deutsch®.
Poslední zprávy z rubriky Finanční rady:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz