(Kurzy.cz)
Fabia je nejúspěšnějším modelem Škody Auto
MLADÁ BOLESLAV (ČIA) - Nejúspěšnějším modelem mladoboleslavské automobilky Škoda Auto je nyní Fabia, nabízená ve čtyřech verzích. Tu si za prvních devět měsíců roku letošního roku na celém světě zakoupilo 198 789 zákazníků, což je o 4,44 procenta více než v roce 2001. Modelů Octavia a Octavia Combi včetně provedení 4x4 a RS se za tři čtvrtletí roku 2002 prodalo 124 324 kusů. Nárůst činí 0,73 procenta. Nejnovější model Škoda Superb, který se prodává zatím pouze na 36 trzích, vlastní již 10 256 zákazníků. ČIA to potvrdil Jaroslav Černý z Podnikové komunikace firmy. Podobně jako ve světě je i mezi českými zákazníky stále žádanější modelová řada Fabia. Za prvních devět měsíců roku 2002 prodala Škoda Auto v tuzemsku o 8696 fabií (o 27,94 procenta) více než vloni a celkově dosáhla hranice prodeje 39 821 vozů této řady. Nutno ovšem dodat, že v loňském roce ještě dobíhal prodej modelové řady Felicia. Prodej varianty Fabia Sedan, uvedené na trh loni v květnu, vzrostl dokonce o 62,5 procenta na 5162 vozů. Novou limuzínu vyšší třídy Škoda Superb si dosud v ČR zakoupilo 1564 klientů. "Pouhých devět měsíců po uvedení na trh se tím Superb zařadil již mezi deset nejprodávanějších vozů na českém trhu," upozornil Černý. Škoda Auto prodala do konce září celosvětově 333 369 vozů. V ČR to pak bylo 55 711 vozů, což mladoboleslavské automobilce stále zajišťuje výsadní postavení na trhu s nadpolovičním podílem (konkrétně 51,17 procenta). -joh-,-ph- |
|
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz