(Kurzy.cz)
Dvě jedničky v e-commerce se spojují: 21 tisíc e-shopů ze Shoptetu může nově prodávat přes Alzu
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard.
Shoptet jako česká jednička mezi e-shopovými řešeními a Alza jakožto největší internetový obchod začátkem června spojily své síly. E-shopy využívající platformu Shoptet mohou své zboží nově nabízet na Alze díky doplňku Alza Expando. „Napojení na Alzu nabízí zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, obrovský potenciál ke zvýšení jejich prodejů. Doplněk je vhodný zejména pro dodavatele, kterým se tak vedle prodeje přes vlastní internetový obchod otevírají další možnosti. Mohou s Alzou synchronizovat svůj sklad, ručně spravovat produkty, expedovat objednávky nebo tisknout štítky pro sledování zásilek,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Stovky milionů návštěv ročně
Shoptet již pro své zákazníky v minulosti připravil také doplněk pro propojení s globálním tržištěm Amazon. Propojením s Alzou mohou své zboží nabízet dalším zákazníkům, kteří v jejím e-shopu ročně vygenerují 185 milionů návštěv. „Od spolupráce se společností Shoptet si slibujeme výrazné usnadnění napojení na náš systém a tím tedy i jeho otevření po větší množství obchodů a dodavatelů. Partnerský prodej má pro nás velký potenciál, umožňuje nám totiž rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak Alza nemohla zákazníkům nabízet, například kvůli specifickým požadavkům na skladování,“ říká Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.
Prodej ze skladů partnerů
Alza tak partnerským e-shopům nabízí kompletní zázemí a infrastrukturu. Ať už oslovení milionů zákazníků, kteří web každý den navštíví, síť více než dvou tisíc výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Nový doplněk také poskytuje pravidelné týdenní a měsíční reporty. Partneři tak musí zajistit jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Dropshipment, tedy doručování objednávek přímo ze skladů dodavatelů, umožňuje nabízet větší sortiment bez nutnosti nadále rozšiřovat vlastní skladové prostory.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz