Dostálová: Podpora marketingu je klíčová pro restart cestovního ruchu
Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výzvu z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech a nabízí tak možnost získání dotace na realizaci projektů z oblasti marketingových aktivit destinací cestovního ruchu. Celkem je v tomto podprogramu připraveno až 60 milionů korun. Výzva k předkládání žádostí je otevřena do 30. 6. 2020.
„Program marketingové aktivity v cestovním ruchu je zaměřen na podporu propagace destinací cestovního ruchu a turistických cílů v České republice. Význam aktivit organizací v cestovním ruchu vnímám dlouhodobě jako zásadní pro rozvoj cestovního ruchu v regionech a pro usměrnění návštěvnosti. V souvislosti s důsledky COVID-19 však destinační marketing získává naprosto klíčovou roli pro restart odvětví cestovního ruchu, které patří mezi nejpostiženější sektory národního hospodářství,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu nabízí prostřednictvím tří dotačních titulů možnost získání dotace pro žadatele z řad krajských a oblastních certifikovaných organizací destinačního managementu a zastřešujících organizací s celostátní působností v oblasti tvorby národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Výše dotace činí až 50 %z celkových uznatelných nákladů akce, maximálně však 2,5 mil. Kč, resp. 5 mil. Kč v případě dotačního titulu č. 3. Realizace i financování akce mohou být dokončeny až v prosinci 2021.
MMR chce tímto krokem podpořit jak realizaci marketingových kampaní na podporu cestování v ČR, tak i důležité aktivity pro strategické plánování destinací, jakými jsou tvorba a aktualizace strategických dokumentů destinace nebo marketingové výzkumy.
Ministryně Klára Dostálová dodává: „Máme za sebou všichni velmi složité období, ale pro podnikatele v cestovním ruchu a provozovatele turistických atraktivit další těžké období začíná a potřebují naši pomoc. Myslím, že všichni můžeme cestovnímu ruchu pomoci tím, že vyrazíme na výlet nebo prodloužený víkend a využijeme služeb v destinacích. Věřím, že destinační společnosti připraví celou řadu zajímavých tipů a inspirace na výlety jak do známých, tak dosud neobjevených koutů naší krásné země.“
Více informací a výzvu naleznete zde.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
19.03.2024 Kde jsou nejlevnější last minute zájezdy – jak...
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Velké odhalení, aneb nová kampaň proti kyberšmejdům. Tentokrát z úřadu
Jan Béreš, Kalkulátor.cz
Petr Holub, MojeNebankovka
Lukáš Raška, Portu
Češi berou nadprůměrné důchody. Za nejvyššími musíme do Norska
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Historické okénko rekvalifikace a kde získat nové dovednosti v Brně
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex březen 2024: Hypoteční sazby stagnují. Další zlevnění hypoték přijde na jaře
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Energetika v problémech: Ceny energií padají, ze situace ale těží spotřebitel