(Kurzy.cz)
Prodeje Toyoty v Číně se propadly o 70%. Celkové prodeje všech značek za 3 týdny února propadly o 89%
Japonská automobilka Toyota oznámila, že její prodeje nových vozů v Číně v únoru propadly meziročně o 70%.
Podle čínské automobilové asociace se prodeje automobilů v zemi za první 3 týdny měsíce února meziročně propadly o plných 89%. V prvních 2 týdnech to bylo o 92%. Za celý měsíc se pak odhaduje propad o cca 70%.
Čínský automobilový trh je největším na světě. V roce 2019 se tamní prodeje snížily meziročně o 8,2% na celkových 25,8 miliónu vozů. V roce 2018 klesly prodeje poprvé od devadesátých let minulého století a to o 3%. Původně se pro letošní rok počítalo s poklesem o cca 2%.
V lednu 2020 prodeje poklesly meziročně o 20,1% na 1,61 miliónu automobilů. Lednové údaje ještě nejsou ovlivněny koronavirovou nákazou.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz