Nový vizuální styl ČNB
Česká národní banka přichází s novým vizuálním stylem. Prvním zásadním dokumentem vydaným v nové grafické podobě je únorová Zpráva o inflaci I/2020.
Nový vizuální styl v zájmu určité kontinuity zachovává logo a korporátní barvy ČNB. Základní barevné ladění do tmavě modré je doplněno bílou barvou a je oživeno drobnými červenými akcenty. Dominantním obrazovým prvkem nového vizuálního stylu je symbol ČNB - sousoší Světlonoše se lvem, které je umístěno na střeše budovy pražského ústředí ČNB a které symbolizuje pokrok a očekávání budoucí hospodářské prosperity. Světlonoš a lev dnes současně "střeží" klíčové principy ČNB - nezávislost, otevřenost a odbornost.
Důvodem pro vznik nového vizuálního stylu byla potřeba jej nejen modernizovat, ale zejména postupně sjednotit grafickou podobu všech typů výstupů ČNB tak, aby byla na první pohled rozpoznatelná "značka" ČNB. Postupně proto budou do nové podoby převedeny všechny typy elektronických i tištěných publikací, dokumentů či kancelářských předmětů. Autorem nového vizuálního stylu ČNB je agentura Orbis Pictures.
Poslední zprávy z rubriky Z domova:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz