Brno: Firmy se mohou ucházet o příspěvek na spolupráci s kreativci
Jižní Morava je kreativní kraj. Právě designéři, fotografové, marketingoví specialisté a další kreativci tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna. Své služby někteří z nich nabízí v programu Kreativní vouchery, kam se do 12. února mohou přihlásit firmy, které o ně mají zájem. Jejich spolupráci pak finančně podpoří město Brno.
Příspěvek až 100 tisíc korun nabízí Brno od roku 2016 malým a středním podnikům z jižní Moravy, které chtějí inovovat své produkty a služby a ocení pomoc kreativců. Přitom musí působit v některé z oblastí, jež posouvají Brno a kraj dopředu. „Jedná se o strojírenské a výrobní technologie, vývoj IT, diagnostiku a medicínské technologie nebo třeba technologie pro letecký průmysl,“ upřesňuje koordinátorka projektu Zdeňka Kujová z inovační agentury JIC, která na programu s městem spolupracuje.
Kreativní vouchery financuje Brno 4,5 miliony korun ročně, firmy se mohou registrovat do 12. února na webu www.kreativnivouchery.cz. „Letos podpoříme čtyřicet až padesát projektů,“ doplňuje Kujová. O úspěšných firmách rozhodne dubnový los. Na realizaci spolupráce budou mít firmy čas přibližně do konce října.
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz