Orange Academy (Orange Academy)
Práce  |  26.01.2020 19:30:51

Prezentace vaší kariéry nejen na internetu. 3 tipy, kde to má smysl…

Nezaměstnanost je na rekordně nízké hranici. Pro firmy to příliš dobré není, musí se snažit nalákat zaměstnance jinak. Nabídnout jim vyšší plat, pružnější pracovní dobu a další zajímavé benefity. Leckdy se snaží přeplácet pracovníky z jiných společností. Pro uchazeče to ale zase tak špatné není. Mohou snadno zvýšenou poptávku po zaměstnancích využít pro svůj prospěch. Stačí šikovně umístěná prezentace dosavadní kariéry…

 

 

Zájemci o práci v současnosti snadněji získají zajímavější a lépe finančně ohodnocenou práci. I když v této chvíli není konkurence uchazečů výrazně vysoká, o ty nejlepší pracovní nabídky je zapotřebí zabojovat. Pojďme se podívat společně na 3 tipy, kam je dobré umisťovat váš kariérní profil, a co by měla daná prezentace obsahovat.

Jak připravit firemní prezentace a kariérní profily?

Není životopis jako životopis. Už dobře víte, že při hledání nových pracovních příležitostí se nemůžete obejít bez kvalitní prezentace. Ta má sloužit k představení vaší osoby – znalostí, dovedností, získané praxe a dalších nabraných zkušeností. K takové prezentaci si musíte vytvořit přehledně sestavený životopis. Ten pak můžete umístit na internetu, vytisknout jej nebo využít na propagaci a reklamu. Návod, jak na dobře napsaný strukturovaný životopis najdete ve videu.

Míříte vysoko? Ve vysoké obchodní soutěži s obyčejným CV moc nepochodíte. Musíte zaujmout. Přihlásit se na pozice, jako jsou manažeři a vedoucí pracovníci není jen tak. Je třeba se odlišit a zaujmout. K tomu vám může posloužit profesionální fotografie. Business portrét má totiž zásadní význam na to jaký dojem uděláte. Dobře zhotoveným business portrétem vystoupíte z davu, budete snadněji zapamatovatelní, a tak se lépe odlišíte od ostatních.

Je zapotřebí si uvědomit, že životopis spolu s vaší fotografií jsou pro potencionální zaměstnavatele a obchodní partnery součástí prezentace osobní značky a reklamy. Díky vaší profesionální vizitce vás budou klienti a zaměstnavatelé považovat za důvěryhodné a vytvoří si dokonalý obraz o vaší osobnosti a disciplíně.

Tip! Když si necháte nafotit váš business portrét, mnohonásobně zvýšíte šance posunout se ve své kariéře výš. Business portrét působí profesionálněji!

3 tipy, kde má smysl se profesně prezentovat

1) Tištěné materiály - životopis, vizitky a letáky

Málokterý zaměstnavatel po vás nebude chtít zaslat fotografii. I když tento požadavek nebude v pracovní nabídce uveden, i tak je dobré ji zaslat. Byl totiž proveden průzkum mezi personalisty a většina z nich se shodla na tom, že CV bez profilové fotky je pro uchazeče velkou nevýhodou.

Dokonce kolují zvěsti, že někteří náboráři životopis bez fotografie raději odsouvají stranou a nehodlají se jím zabývat. Vyřadit ze hry vás ale může také nevhodný snímek např. z baru, dovolené u moře či z večírku, který v dobrém mínění připojíte k CV nebo průvodnímu dopisu. „Faux pas“ se dopustíte také v případě, kdy bude vaše fotografie působit příliš vyzývavě a vulgárně.

2) Sociální sítě – LinkedIn, Facebook a Twitter

Také na sociálních sítích je dobré se dobře prezentovat. Na vašem vzezření a profesionalitě velmi záleží, možná si to ani neuvědomujete. Nepodceňujte svůj business portrét a business headshot ani ve virtuálním světě, stejně tak jako sílu online vizitky. Třeba se vám ozve právě díky profi fotce na LinkedInu personalista z mezinárodní firmy a nabídne vám práci, jež se neodmítá. Uvědomte si, že čas je cenný, jak ten váš, tak ten náborářův. A úspěšní podnikatelé to moc dobře vědí a váží si ho ještě více. Získejte tedy obraz úspěšného, sebevědomého a milého člověka ještě před prvním setkáním s možným zaměstnavatelem.

3) Firemní weby a online prezentace

Máte svou vlastní firmu nebo dobře rozjeté podnikání? Každá firma by měla mít svého silného leadera. Nechte si nafotit perfektní business portrét na míru od profesionála. Ideálně v ateliéru, přímo ve firmě či jiném vhodném prostředí. Získáte tak skvělé materiály pro jakékoliv marketingové a PR účely. Na firemním webu bude dobře vypadat i fotografie jednotlivých lidí v týmu či dalších pracovníků přímo během pracovního procesu.

Autorka: Ing. Romana Hubáčková, garantka rekvalifikačního kurzu Personalistika, který probíhá v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a dalších 15 městech po celé ČR. Můžete si přečíst i 304 recenzí kurzu.

https://orangeacademy.cz/kurzy-personalistiky/rekvalifikacni-kurz-personalistika

Editorka: Zuzana Klímová

Orange Academy

Orange Academy se zabývá výukou rekvalifikačních kurzů a školení v oblasti účetnictví, mzdového účetnictví, personalistiky a marketingu. Dále nabízí jazykové kurzy s výukou angličtiny a němčiny přímými metodami Effective English® a Effektives Deutsch®. Od roku 1990 absolvovalo kurzy více než 20 000 účastníků ve 34 městech po celé ČR.

Více na https://orangeacademy.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688