Odbyt značky VW se v loňském roce zvýšil na 6,28 milionu vozů
Značce VW se podařilo dosáhnout celoročního růstu díky dobrému výkonu v prosinci, kdy se její odbyt meziročně zvýšil o téměř 14 procent na 615.200 vozů, a to zejména v Evropě a v Asii. K růstu přispěla skutečnost, že předloni měly na odbyt negativní vliv komplikace související s přechodem na nový systém testování automobilových emisí WLTP.
„V roce 2019 jsme svou pozici na globálním trhu výrazně zlepšili značným zvýšením tržního podílu. To je jasná známka síly naší značky,“ uvedl šéf prodeje značky VW Jürgen Stackmann.
Přesné údaje o souhrnném prodeji všech koncernových značek za loňský rok zatím skupina Volkswagen nezveřejnila. Koncernový šéf Herbert Diess nicméně minulý týden uvedl, že odbyt mírně překonal předloňských 10,83 milionu vozů.
Grant Capital a.s. / Nejlepší spojení s kapitálovými trhy
Společnost Grant Capital již přes 10 let poskytuje podporu pro obchodování a investování na kapitálových trzích v USA i Evropě. Zákazníkům připravuje individuální investiční záměry. Aktuálně využívá zejména programovatelné technologie pro robo-advisory, které zákazníkům nabízí chytré a efektivní řízení rizik obchodování odbourávající zejména psychologické překážky dnešního investora.
Více na: www.grantcapital.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz