ČAF (Česká asociace franchisingu)
Podnikání  |  14.11.2019 14:43:13

Tuzemský nebo zahraniční koncept? Vytvořit nebo koupit? To bylo tématem letošního Franchising fora, které doplnila také Master franchisingová konference

Téma konference Franchising forum 2019 bylo „Tuzemský nebo zahraniční koncept? Vytvořit nebo koupit?“. Účastníci konference měli možnost vyslechnout si rady, zkušenosti a doporučení z praxe, pro jednání se zahraničními franchisovými systémy při nákupu master-licencí nebo individuálních licencí a na co si dát pozor při uzavírání master-franchisových nebo franchisových smluv.

 

Akci i letos doplnila Master franchisová konference. Představily se zahraniční franchisové koncepty s nabídkou master-franchisových a franchisových licencí pro Českou a Slovenskou republiku.

 Letošní ročníky obou akcí byly zajímavé nejen samotným programem a prezentací franchisových konceptů, ale i přednáškou pana Ing. Vladimíra Pikory, předního českého makroekonoma společnosti NEXT FINANCE, který hovořil na téma „Hospodářské směřování Evropy a České republiky“. Za zmínku stojí i následná diskuze po přednášce, kterou moderoval pan Šimon Mastný, člen správní rady České asociace franchisingu a zároveň zástupce franchisového konceptu TAB Board.  

Novinkou Master franchisové konference bylo představení amerických franchisových konceptů, a tak není divu, že úvodní slovo pronesl velvyslanec USA v Praze, pan Stephan B. King, který velice pozitivně hodnotil spolupráci obchodního oddělení velvyslanectví USA a České asociace franchisingu.

 „Letošní účast na obou konferencích opět potvrdila, že zájem o franchisig stále roste. Jsme velice rádi, že zájem projevily i koncepty ze vzdálenějších evropských zemí, jako je Velká Británie reprezentovaná franchisovým konceptem Pingu´s English nebo americké koncepty, které představila paní Veronika Nováková z obchodního oddělení Velvyslanectví USA v Praze. Za sdílení svých zkušeností děkujeme všem představitelům prezentovaných konceptů a děkujeme rovněž návštěvníkům, kterých každým rokem přibývá. Máme radost, že se pořádané akce setkávají s velkým ohlasem a doufáme, že další ročníky budou probíhat ve stejném duchu,“ říká Jiří Krajča, projektový manažer České asociace franchisingu.  

Na „fóru“ se diskutovalo

Franchising forum 2019 se může letos pochlubit velice zajímavými přednáškami na právní témata. Franchisovou smlouvu jako základní dokument franchisového konceptu prezentoval pan Mgr. et. Mgr. Antonín Kazda, LL.M., advokát specializující na franchisová právo. Pan JUDr. David Karabec, MPA, odborník na ochranu duševního vlastnictví, radil, jak ochránit know-how franchisového konceptu a paní JUDr. Kateřina Mandulová, LL.M. advokáta z DELOITTE, neopomněla upozornit na soutěžní aspekty ve franchisingu.  

Nesmíme však zapomenout na hlavní téma Franchising fora, a to „Franchisový koncept koupit nebo vytvořit vlastní?“. Vedení panelu se ujal zkušený franchisový poradce, pan RNDr. Jiří Lošťák, který zpovídal zástupce velkých českých franchisových konceptů Extéria market – paní Ing. Lucii Šimíkovou, Subway – paní Irenu Očkovou, Body Express – pana Tomáše Krmíčka, Svět zdraví – pana Josefa Hůlu a TAB Board – pana Šimona Mastného.

 O klíčových aspektech komunikace franchisových konceptů – média, reklama a sociální sítě se diskutovalo v panelové diskuzi „Franchising a média – zkušenosti franchisových konceptů se spoluprací s médii a naopak“. Dlouholeté zkušenosti z oblasti franchisingu, médií a komunikace předurčili k vedení této panelové diskuze pana Lubomíra Milka, který si opravdu velice dobře poradil jak se zástupci franchisových konceptů, tak se zástupci médií, kterými byli paní Ivona Steinerová/Euro, pan Mgr. Pavel Kašpar/Kašpar PR, s.r.o., Bc. Milan Nerud/internetový časopis Podnikání – franchising a pan Richard Prajsler/BUS TV.  

Navazující přednáška pana Štěpána Budila a Martina Hoška z OnlineSales.cz „Nábor franchisantů v 21. století“ přilákala velký počet zájemců, i když se již celá akce blížila ke konci.

 

Hlavními partnery konference Franchising forum 2019 byly frachisové koncepty Extéria market a Subway.

 

Více informací o Master franchisové konferenci, Franchising foru 2019 a prezentovaných systémech najdete na webech www.masterkonference.cz, www.franchisingforum.cz nebo webu a facebooku České asociace franchisingu.

 

ČESKÁ ASOCIACE FRANCHISINGU

Česká asociace franchisingu je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. Vznikla v roce 1993 a od té doby významně přispívá k propagaci a popularizaci franchisingu a neustálému rozvoji a kultivaci této formy podnikání v České republice. Členská základna ČAF se každým rokem rozrůstá o několik nových členů, ať už řádných, nebo přidružených. V současné době má 60 členů, mezi které patří jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy.

Více informací na: www.czech-franchise.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář






?
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688