Češi v září létali za exotikou: skokanem měsíce byl Mauritius
„Nejoblíbenější dálkovou destinací se stala Dubaj. Polovina prodaných letenek do této destinace byla se společností Emirates a 40 % se Smart Wings. Druhé místo obsadil Bangkok. Třetí se umístilo Kolombo, kam Češi také v polovině případů zvolili let s Emirates, 30 % letenek se pak prodalo s Qatar Airways,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz.
Absolutním skokanem v prodaných letenkách se stal Mauritius s meziročním nárůstem 115 %. Ředitel Letušky si to vysvětluje především příznivou cenou letenky, kterou lze pořídit již od 14 tisíc korun. „Mauritius je populární pro všechny zákaznické segmenty. Vyhledávají ho rodiny s dětmi, starší cestovatelé, ale třeba i novomanželé pro svatební cesty,“ uzavírá Trejbal.
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz