Coca-Cola se nevzdává. Proti poklesu spotřeby chce zabojovat vstupem do segmentu energetických nápojů
Coca-Cola se rozhodla vstoupit do nového segmentu energetických nápojů v přesvědčení, že dokáže vyplnit mezeru v klesajících tržbách. Už příští rok v lednu přinese energetický nápoj Coca-Cola Energy na trh v USA, který je pro značku klíčový.
Nový nápoj bude dostupný ve čtyřech příchutích, a to v klasické kolové, Zero Sugar, třešňové a Zero Sugar třešňové. Prodej tohoto nápoje již mezitím úspěšně běží v 25 zemích včetně Velké Británie, Španělska a Německa. Společnost přitom v březnu avizovala, že do konce roku 2019 chce prodávat Coca-Cola Energy jen ve 20 zemích.
Coca-Cola jako společnost, která se zabývá výrobou slazených nápojů, neustále hledá způsoby, jak rozvíjet své portfolio a přinášet zákazníkům nápoje, které jsou žádané. Jelikož spotřeba sycených nápojů v USA zaznamenává pokles, společnosti zaměřené na takový druh nápojů jako Coca-Cola a PepsiCo se snaží využít dlouholetého uznání spotřebitelů, aby vyplnily mezeru v klesajících tržbách právě kategorií energetických nápojů. Společnost Monster Energy, která patří pod Coca-Colu, je podle údajů Beverage Digest lídrem na trhu s energetickými nápoji, což představuje asi 43 % prodejů. Coca-Cola aktuálně vlastní 18,74% podíl v této společnosti. Představitelé PepsiCo se zase pokusili vyvinout úsilí, aby přesunuly do kategorie energetických nápojů svou divizi Mountain Dew.
Coca-Cola se
aktuálně veze na vlně důvěry. Její akcie se obchodují v blízkosti
historických maxim. Analytici z prestižních bankovních domů jako J.P.Morgan a
Morgan Stanley dokonce vidí cenu v dvanáctiměsíčním horizontu na cenách 59 - 60
USD / akcie, což představuje téměř o 10 % více, než je jejich současná hodnota.
Právě produkt pro nový tržní segment by mohl zajistit nárůst ceny k těmto
úrovním. Pro současné investory je to již druhá dobrá zpráva po výši současných
dividend. Coca-Cola totiž již dnes vyplácí 4x ročně dividendu 0,40 USD na jednu
akcii, což představuje při současné ceně akcií slušný výnos skoro 3 % ročně.
Martin Krištoff
hlavní analytik CFD World
Martin Krištoff je hlavní analytik v CFD World. Před tím působil více než dva roky jako finanční analytik u obchodníka s cennými papíry CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. Věnoval se zejména portfolio managementu a analýzám akciových titulů z hlediska fundamentálních i technických ukazatelů. Nadále se zabývá fundamentálními a technickými analýzami především akciových titulů."
CFD WORLD
CFD WORLD poskytuje komplexní globální a investiční služby. Kromě možnosti obchodovat forex a CFD na akciích, komoditách a indexech mohou také klienti obchodovat s fyzickými akciemi. Začínající investoři uvítají příjemné a uživatelsky přívětivé rozhraní platformy MT5. Zkušenější investoři najdou všechny pokročilé nástroje a kompletní servis, na který jsou zvyklí. CFD WORLD disponuje nejnovějšími technologiemi a inovacemi při zajištění absolutní bezpečnosti pro své klienty. CFD WORLD přijala závazek dodržovat nejvyšší stupeň ochrany prostředků svých klientů ve smyslu směrnice o trzích a finančních nástrojích (MiFID II) a s dohledem a regulací Kyperské komise pro burzy a cenné papíry (CySEC) s CIF licencí číslo 242/14.
Více na https://cfdworld.com/cs/.
Poslední zprávy z rubriky Okénko investora:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz