Operátor Kaktus v problémech. Lidem strhává bezdůvodně kredit
Velké množství stížností na mobilního operátora Kaktus se objevilo na jejich facebookové stránce. Zákazníci si tam stěžují, že jim z dobíjecích karet mizí kredit za služby, které nefungují. Problémy přiznává i samotný operátor.
Virtuální operátor Kaktus, který provozuje společnost T-Mobile, má podle svých zákazníků velké problémy. "Po aktualizaci a úpravách jejich automatizovaného systému přichází lidé o své peníze na dobíjecích kartách, které jsou jim strženy za služby, které nefungují," napsal do redakce TN.cz jeden z naštvaných zákazníků.
"Dobil jsem si dvě čísla. Každé z nich má aktivováno automaticky se obnovující datové balíčky a volání do ostatních sítí. Přišly mi SMS, že obě služby jsou opět aktivní. Bohužel je aktivována jen jedna z nich," vysvětluje zákazník a dodává, že kredit zmizel za oba balíčky.
Podle něj se navíc se společností nedá spojit, protože operátor nereaguje na žádné výzvy. Podobné komentáře zaplnily facebookovou stránku Kaktusu. "Jsem na tom úplně stejně," souhlasí s problémy Martin. " Před chvílí jsem si koupil balíček 200 minut. Peníze jsou odečteny, ale balíček naběhl jen 50 minut," zlobí se na facebooku operátora František.
Operátor o problému ví
Někteří zákazníci si navíc v minulém týdnu stěžovali, že už tři týdny nefunguje internetová samoobsluha ani mobilní aplikace. Samotný operátor o problémech ví, chyba nastala při úpravě interního systému, která neproběhla úplně podle plánu.
"Zákazníky jsme o plánovaném výpadku informovali předem prostřednictvím SMS a také na facebookovém profilu Kaktusu. Bohužel neproběhlo vše, jak bylo naplánováno. Objevila se řada technických problémů, kterých jsme si vědomi a každý den usilovně pracujeme na jejich odstranění," řekla na dotaz TN.cz Pavla Hobíková, mluvčí společnosti T-Mobile, pod kterou Kaktus spadá.
Nějvětší problémy se již podle Hobíkové podařilo vyřešit. "Již jsme opravili zobrazení zůstatku jednotek a platnosti balíčků v samoobsluze a aplikaci. Část zákazníků měla problém s přihlášením do samoobsluhy, i to je již opět funkční, stejně jako možnost dokupu balíčků na landing page. Věříme, že se příští týden vše vrátí do starých kolejí," vysvětluje mluvčí.
Operátor Kaktus komunikuje se zákazníky pouze prostřednictvím sociální sítě Facebook. Běžně vyřizují více než 11 tisíc dotazů zákazníků měsíčně. "Reagujeme na každý dotaz a věříme, že pro všechny zákazníky, kteří mají nějaký problém a nejsou spokojeni s fungováním služeb, najdeme řešení, se kterým budou spokojeni," dodala Hobíková.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Petr Holub, MojeNebankovka
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz