Nova zvýšila letos ceny reklamy v průměru o 12 procent
Skupina Nova v letošním roce zvýšila ceny reklamy v průměru o 12 procent. V loňském roce zdražovala základní ceny průměrně o desetinu, což se projevilo i v celkovém nárůstu reklamních příjmů. Vyplývá to z ceníku společnosti.
Nova primárně cílí na diváckou skupinu mezi 15 a 54 lety. V tomto segmentu vykazuje průměrný podíl na sledovanosti za posledních 20 let přes 42 procent. Programy TV Nova také obsadily 483 míst v TOP 500 nejsledovanějších pořadů v období 1998 až 2018. V širší skupině diváků starších 15 let obsadila skupina Nova loni druhé místo o jeden procentní bod za programy ČT.
Úspěch TV Nova stojí na několika základních pilířích, zahrnujících lokální tvorbu, seriály, zábavu a zpravodajství v kombinaci se silnými digitálními platformami, zejména s online portály Nova Plus a Voyo. Skupina TV Nova má ve svém portfoliu pět volně šířených stanic (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold), tři prémiové stanice (Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Nova International) a stanici Nova +1, která nabízí program nejsledovanějšího českého kanálu TV Nova s posunem jedné hodiny.
Patria.cz je investiční portál společnosti Patria Finance a.s. s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz