Amazon česky: těžká váha v segmentu e-shopů
Amazon v češtině přiláká jistě mnohé zákazníky. České popisky dostaly řádově miliony položek a postupně se nabídka zboží rozšiřuje. Zákaznický servis v telefonické nebo e-mailové podobě v českém jazyce je také připravený.
Česká verze vznikla přeložením německé, uživatelé se na české stránky dostanou zadáním německé domény Amazon.de, vyberou pouze v horním rohu preferovaný jazyk, tedy češtinu.
Regionální manažer Ralf Kleber řekl: „Jsme rádi, že Amazon.de je teď pohodlnější pro větší množství česky
mluvících zákazníků, kteří zde mohou nakupovat v češtině. Tento krok nás
opět přiblížil k naší vizi - umožnit zákazníkům nakupovat cokoliv
potřebují bez jakýchkoliv bariér na kterékoliv z našich evropských
stránek."
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.