Nehoda v zahraničí? Problém za problémem
Manželé Caletkovi bourali ve Velké Británii a nejenže se s policií nedokázali domluvit, ale
stíhaly je i další problémy. Havarijní služba, která nepřijela, poplatky za
odstavné parkoviště a nakonec ještě zkrácené pojistné plnění od pojišťovny.
Aspoň část peněz, na které měli manželé nárok, pro ně nakonec získal právník
společnosti Vaše nároky.cz.
Renata Caletková byla se svým manželem v roce 2014
autem ve Velké Británii. Poklidný pobyt se ale změnil ve směsici nepříjemností
a starostí, při jedné z cest totiž manželé způsobili nehodu. „Manžel
bohužel nedal přednost v jízdě a nehoda byla na světě, problémy nás ale
provázely dál. Protože jsme neuměli pořádně anglicky, nedokázali jsme se ani
domluvit s druhým řidičem či policií,“ vzpomíná Caletková.
Smůla se ale páru lepila na paty dále. Havarijní služba
nebyla schopná přesně určit místo havárie a protože policie trvala na rychlém
odtažení auta, odtáhla ho sama na odstavné parkoviště. Tam muselo auto zůstat
přes víkend, za to ale museli manželé zaplatit nemalou sumu. Když událost
nahlásili pojišťovně, tak ta vyhodnotila škodu na automobilu jako totální.
„Auto bylo smluvně pojištěno na 160 tisíc korun, takže jsme
očekávali, že tuto částku obdržíme. Navíc jsme ještě museli zaplatit za letenky
zpět domů a za parkovné na odstavném parkovišti. Pojišťovna nám ale zaplatila
jen 72 tisíc, tedy ani ne polovinu,“ vysvětluje Caletková.
S tím se manželé nehodlali spokojit a obrátili se na
právníka společnosti Vaše nároky.cz. Právník oslovil
pojišťovnu s žádostí o doplacení peněz a nakonec pro manžele vyzískal
aspoň necelých dvacet tisíc navíc. „Nárok manželů Caletkových byl zřejmý, pro
získání celé pojistné částky se ale nepodařilo doložit skutečnou cenu vozidla
před nehodou,“ vysvětlil právník Petr Novák.
Bez zapojení právníka by se ale manželé pravděpodobně nikdy
nedočkali ani koruny z peněz, na které měli nárok. Příběh Caletkových není
zdaleka ojedinělý, pojišťovny poměrně často krátí pojistné plnění a to i
z důvodů, které nejsou přípustné. Pokud tak klienti dostanou od pojišťovny
méně peněz, než by měli, nebo dokonce nedostanou plnění vůbec, měli by se
bránit. Bohužel často až zapojení právníka donutí velké společnosti ke splnění
svých povinností, někdy se ale klienti musí svých práv domáhat až u soudu.
Společnost Vaše nároky.cz
pomáhá občanům získat finanční odškodnění, na které mají nárok v případě, že se stali obětí nepoctivého a nekalého jednání obchodníků, institucí či státu. Služby společnosti jsou nastaveny pro oboustrannou spokojenost tak, že za ně klient neplatí žádné poplatky a jedinou odměnou pro společnost je provize ze získané částky do maximální výše 25 % pouze v případě vyhraného sporu. Se společností Vaše nároky.cz tedy klient nic neriskuje, nic neztratí a může jen získat. Portfolio oblastí odškodnění, které společnost za klienty řeší, je opravdu široké, od kompenzace za zpožděný let, přes nevyplacenou mzdu, krácení pojistného plnění či reklamaci dovolené, až po náhradu škody za pochybení lékaře.
Více informací na:www.vasenaroky.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz