(Kurzy.cz)
Jak mohou prodejci porazit Amazon? Musí hlavně srovnat ceny!
Amazon se svou agresivní cenovou politikou způsobil doslova revoluci v maloobchodě nejenom v USA, ale i v globálním měřítku. Analytici mnoha a mnoha klasických retailových prodejců se dlouho zamýšleli při hledání receptů, jak se bránit agresivnímu nástupu online retailových prodejců válcujících klasické prodejny svými cenami. Analytici hledali způsoby jak zamezit častému jevu, kdy si nakupující vyhlédne zboží v kamenné prodejně a následně jej vyhledá za výhodnější cenu u některého online prodejce.
Velké množství klasických prodejců toto období hledání neustálo a zkrachovalo. Ti kteří přežili zjistili pochopili, že bojovat se dá především a hlavně srovnáním cen do úrovně čistě onlinových prodejců, byť většinou za cenu poklesu marží. Pokud se totiž srovná případně odstraní cenová výhoda výhradně onlinových prodejců jsou kamenné prodejny opětovně konkurenceschopné ba dokonce mohou dosáhnout nemalé výhody díky tomu, že zákazník má možnost si zboží osobně vyzkoušet a dopodrobna prostudovat s obsluhou prodejny.
Někteří klasičtí prodejci se navíc snaží přicházet s novými návaznými službami.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz