AXA vykázala za rok 2016 v České republice a na Slovensku zisk ve výši 0,5 miliardy korun
Bankovní a pojišťovací společnost AXA dále roste, loňský rok vykázala zisk 500 milionů korun. V roce 2015 to bylo 400 milionů a v roce 2014 250. Meziroční růst je 28%.
Selektivní růst v oblasti rizikového pojištění (meziročně o 9 %) umožnil skupině AXA v ČR a SR plně vyrovnat nepříznivé tržní podmínky v segmentech spořicích a investičních produktů a dosáhnout za rok 2016 celkových výnosů ve výši 16,8 mld. Kč.
„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a větší angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily v roce 2016 dosáhnout rekordního zisku ve výši 0,5 miliardy korun. Skupině AXA se v ČR a SR podařilo vytvořit stabilní základy pro další růst, který je v souladu s naší strategickou ambicí být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“komentuje finanční výsledky Sébastien Guidoni, finanční ředitel skupiny AXA ČR/SR
Kromě hospodářských výsledků firma také představila novou celosvětovou strategii do roku 2020: „Chceme posunout klienty z role plátců do pozice partnerů a nabízet jim takový servis, který jim umožní žít lepší život,“ uvedl nový generální ředitel Robert Gauci, pro nějž to byla první tisková konference v České republice. Gauci také vyzdvihl důraz jeho firmy na rozvoj digitálního pojišťovnictví a komunikace s klientem. Podle něj se právě důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací projevil ve vyšší míře spokojenosti klientů a angažovanosti zaměstnanců. „V neposlední řadě pak rostoucí míra digitalizace umožnila zvýšit interní efektivitu a dosáhnout tak meziročních snížení nákladů o 3 %. Kombinace všech těchto faktorů umožnila skupině AXA ČR/SR dosáhnout v roce 2016 rekordního zisku ve výši 0,5 mld. Kč, což představuje 28% zvýšení oproti roku 2015,“ doplnil svého šéfa Guidoni.
Podle Guidoniho bylo loni 67 % všech nových smluv zpracováno elektronicky.„Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale mj. i určitou blízkost a rady přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu s námi si zvolí, pro ně musí být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám, zejména jim poskytujeme vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“ řekl Guidoni.
Jiří Reichl
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz