(Kurzy.cz)
Tržby Googlu a Facebooku z reklamy letos překonají 100 mld. USD a budou i nadále dominovat trhu
Podle odhadů expertů eMarketer společnosti Facebook a Google letos za reklamu utrží v ceníkových cenách poprvé přes 100 mld. USD. Z toho Google cca 72,69 mld. USD a Facebook zbylých 33,76 mld. USD.
Dohromady obě společnosti obsadí plných 46,4% globálního internetového reklamního prostoru. Celkově se očekává globální růst výdajů na internetovou respektive digitální reklamu o 17,4% na celkových 583,91 mld. USD, což bude odpovídat cca 38,3% celkových reklamních výdajů.
Čínské společnosti Alibaba, Baidu a Tencent utrží v letošním roce za reklamu 35,82 mld. USD, jež jsou nejbližší přímou konkurencí výše zmíněné dvojici.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz