(Kurzy.cz)
Prodeje Audi v Číně v lednu propadly o 35%, globálně pak o 14%
Prodeje prémiové značky Audi na čínském trhu, který je pro značku největší, v lednu tohoto roku propadly meziročně o 35% na 35 181 vůz. Pokles je přičítán především problémům s dealery značky, kteří vesměs nesouhlasili s rozšířením sítě o SAIC Motor, se kterou již v zemi spolupracuje mateřský koncern VW a také sesterská Škoda Auto. Audi má na čínském trhu prémiových značek podíl nad 30%.
Globální prodeje značky poklesly o 14% na 124 000 vozů, když růst prodejů v Evropě a v USA nestačil krýt pokles v Číně.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz