(Kurzy.cz)
Online prodeje v prosinci rostly na rekordních 91,7 mld. USD
Podle statistik Adobe Digital Insights online prodeje v hlavní sváteční nákupní sezóně v posledních 2 měsících loňského roku rostly meziročně o 11% na rekordních 91,7 mld. USD, což je o cca 115 mil. USD nad odhady trhu. V roce 2015 sváteční tržby rostly o 12,7%.
Prostřednictvím mobilních telekomunikačních zařízení bylo objednáno zboží a služby za 28,4 mld. USD, což je meziročně o 23% více. Plných 19,3 mld. z toho připadlo na smartphony.
Z celkem 61 dnů započítávaných do statistiky v 57 případech objemy objednávek přesáhly 1 mld. USD. V roce 2015 to bylo 31 dnů.
Black Friday letos přineslo obchody za více jak 3 mld. USD a posunulo tak opět rekordní hodnotu.
Adobe monitoruje 80% všech online transakcí u 100 největších amerických obchodníků
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz