Nakupovat jednoduše a pohodlně pomocí MasterPass: K nezaplacení!
Globální platební služba MasterPass
za pár měsíců oslaví další úspěšný rok na českém trhu. O tom, že je druhý rok
ještě lepším svědčí kromě neustále se rozrůstající akceptační sítě obchodních
partnerů zejména rapidní nárůst počtu i objemu transakcí uskutečněných pomocí
platebního tlačítka MasterPass. Z průzkumu[1]
společnosti Mastercard vyplývá, že skoro každý Čech má nějakou zkušenost s
nákupy online. Téměř polovina lidí (40 %) přitom uvedla, že si produkty a
služby zajišťuje přes internet velmi často. S MasterPass mohou lidé
nakoupit elektroniku, oblečení a módní doplňky, domácí spotřebiče, kosmetiku,
ale také třeba lístek na vlak, autobus nebo vstupenku do divadla, občerstvení
na stadiónu nebo v restauraci. Vše rychle z pohodlí domova nebo
prostřednictvím svého mobilního telefonu, např. cestou na zmiňovaný vlak či
autobus. Platební služba MasterPass je součástí dalších inovativních řešení.
Do skupiny obchodníků, již na
českém trhu poskytují službu MasterPass, se zapojila již řada klíčových
společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy, Student
Agency, Alza nebo Národní divadlo. Společnosti podpořily spuštění služby MasterPass
na svých internetových stránkách různými typy kampaní, v rámci níž mohli
zákazníci využít zajímavých nabídek a slev. V současné době je do programu
zapojeno téměř 8 000 obchodníků v ČR i SR a jejich počet se bude i nadále
zvyšovat. Velký zájem ze strany zákazníků nás přesvědčil o tom, že má smysl
postupně rozšiřovat akceptační síť MasterPass, a proto jsme si stanovili cíl
zapojit všechny online obchodníky na českém a slovenském trhu.
Dalším milníkem bylo tedy představení
služby MasterPass na Slovensku na konci loňského roku. Ještě před vánočními
nákupy tak mohli nakupující na slovenském e-commerce trhu vyzkoušet novinku,
kterou Mastercard zavedl ve spolupráci s ČSOB jako první bankou na Slovensku.
MasterPass je nejpohodlnější
platba, která využívá digitální peněženky zákazníka stažené v mobilním
telefonu. Stačí místo dobírky kliknout na tlačítko MasterPass na webu
obchodníka. Všechny potřebné údaje, včetně informací o platební kartě a
doručovací adrese, se bezpečně přehrají z aplikace, zákazník nemusí nic znovu
vyplňovat. Sami obchodníci potvrzují, že možnost jednoduchého kliknutí na
tlačítko MasterPass je pro zákazníky sympatičtější a zvyšuje i počet
dokončených nákupů. Platbu MasterPass
aplikací lze využít nejen v online obchodech, ale nově také ve všech hypermarketech
Globus na samoobslužných terminálech nebo terminálech Scan&Go. Velmi brzy
také umožní platbu v dopravě, za parkování, v restauracích, čerpacích stanicích
nebo mycích linkách.
Richard Walitza VP, Mobile
Payments & Innovations, Mastercard.
[1]Průzkum
byl realizován výzkumnou agenturou g82 na reprezentativním vzorku 1 007
respondentů ve věku 18+. Průzkum je realizován jednou ročně.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz